Bimbo není slon aneb Snižte si IQ a pořiďte si bikini bridge…

bez názvuDosud jsem si ve své omezenosti myslela, že BIMBO je slon. Ani nevím proč. To jsem ovšem netušila, že existuje fenomén BIMBO BARBIE, což jsou dokonalé a perfektní ženy zrozené zejména pro oči (ruce, objetí, sevření) mužů. A každá kandidátka musí projít procesem zvaným bimboizace:  https://barbieakademie.wordpress.com/co-je-bimbo-barbie/

No tak… Já upřímně doufám, že si tady někdo jenom dělá prdel…

5021_800x600Jasně, že jsem zachytila máklé holky typu Valerie Lukyanové, které si myslí, že jsou  panenka Barbie, všem tvrdí, že se živí pouze vzduchem, z čehož mají nepřítomný pohled, a většinu dne se líčí a převlékají. Já jim to přeju, nakonec, duševní poruchy jsou různé. Ale Akademie pro Bimbo Barbie mě fakt dostala. Ostatně, rady pro adeptky mi ve zředěné verzi  připomínají Pravidla Pravé Pindulíny ze seriálu Dokonalý svět: https://www.youtube.com/watch?v=7YAUuC6mecU

bez. názvuOvšem, nemyslete si, stát se Bimbo je tvrdá dřina! Dehumanizovaná silikonová a botoxová hračka pro muže totiž musí mít (pochopitelně krome melounů, blond vlasů, štíhlého pasu atd…) co největší mezeru mezi stehny (no… brrrr) a taky bikini bridge (bikiny vám v leže na zádech musí co nejvíc odstávat, protože drží na pánevních kostech, pod nimiž je co největší díra, jelikož podbřišek vám hladovkou prostě úplně zmizel). A – jak praví návod: „Jediné, o co se jako totální bimbo staráš, je to, jak vypadáš a jak dobře souložíš.“ BEZVA!!!

Obr151

Tak … Vypadá to celkem na lukrativní poslání, takže já s vlastní dehumanizací začnu hned zítra. Musím jen zjistit, kde provádějí ten první a ze všeho nejdůležitější krok. Zdá se, že ho akademie pro Bimbo Barbie (zřejmě z etických důvodů) taktně vypustila. Prosím vás, nevíte náhodou, kde vlastně provádějí tu LOBOTOMII???

Fota:

  1. zoo Ostrava
  2. funradio.sk
  3. barbieakademie
  4. pfyziollfup.upol.cz

   

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

22 reakcí na Bimbo není slon aneb Snižte si IQ a pořiďte si bikini bridge…

  1. avespasseri napsal:

    jo, vrchol emancipace… návrat na začátek, kdy ženy asi také měly myslet jen na to, jak vypadají (a taky jak vypadá domácnost) a jak dobře souloží), jen je to jaksi vulgárnější… a muži je asi většinou nemusí živit…

  2. oldwomen napsal:

    Konečně vím, jak vypadá, ehm rdim se a je mi stydno, jak vypadá, no jak vypadá pračka na, já to nejsem schopna napsat, jak jsem to v celé jadrnosti v ryze panském kolektivu nechtěně spáchala, když táhne listovali asi odbornými časopisy, prostě takhle by asi mohla vypadat pračka na pyje.
    Technická. Bimbulinam nikdo neprozradil, že hračky se po omrzeni odhazují a že zub času hloda i v silikonu?

  3. Ludmila napsal:

    Jó, taky už jsem o tom něco četla, jen jsem se mylně domnívala, že je to poněkud nejapný fór. Asi autora či vlastně autorku v raném mládí někdo upustil na hlavičku. Já osobně jsem si před cca 20 lety a 20 kily rozhodně nemyslela, že jsem krásná a žádoucí – zřejmě bych byla ideálem ?!

  4. jolana88 napsal:

    Jaké podivné stránky čteš? Nevím, co Bimbulíny a spol. berou, ale měly by jim upravit dávkování 😛

  5. Do háje, proč jsem ztrácela čas na základce, měla jsem jít rovnou na bimboakademii a mohla jsem dnes mít pořádnou tu…mezeru.

  6. Myslím, že jako podnikatelský záměr je to dobré. Jdeme do toho?

Napsat komentář