Mírně morbidně hypochondrická aneb miluji svoje kostičky…

Že jsem hypochondrická hysterka s panickou hrůzou z lékařů, o tom žádná… Taky se jim úzkostlivě vyhýbám! Není totiž zdravý člověk – jen špatně vyšetřený! Tentokrát jsem ale měla nějaký zkrat…

IMG_2515„Hele, ten kotník už tě bolí nějak dlouho, nechceš si zajít k ortopedovi, ať se ti na to podívá a dá ti ortézu?“ tázal se mě tuhle můj muž. Vzala jsem do své tvůrčí dílny. A protože jsem nakonec vyhodnotila ortopeda jako celkem neškodného doktora, který mi nic až tak vážného najít nemůže, šla jsem.

Informaci, že mám natažené vazy (zasr… podpatky)  a že bude dobré nohu šetřit, stahovat ortézou, lepit na kotník protizánětlivé náplasti a polykat Brufeny, jsem přijala se stoickým klidem. Pak se ovšem ortoped zahleděl na rentgenový snímek kotníku. A pravil: „Tady je v kosti nějaká …hmmm…cysta. Objednáme vás na cétéčko…“

IMG_2507No – co vám mám povídat. Všechen svůj volný čas až do termínu CT jsem trávila studiem kostních cyst, nádorů kostí zhoubných i nezhoubných, jejich prognóze atd… Poté jsem na základě vrozeného pesimismu odvolala objednávku u kadeřnice (beztak ji už nebudu potřebovat) a škrtla jsem další zbytečné marnivé výdaje.

Dobří kamarádi, znající mé hypochondrické ústřely, mi zatím vtipně radili, ať si rovnou nechám uřezat nohy obě a zažádám si o vyšší protézy, abych byla konečně vysoká jako normální lidi, navíc že prý ušetřím za boty i lak na nehty a také nebudu vůbec frustrovaná, že se musím vzdát sportovních aktivit, neboť nikdy nic podobného neprovozuji… Hajzlíci!

IMG_2514Před samotným CT jsem požila Lexaurin, abych se neklepala jako pražský krysařík, a mohla srdnatě nabídnout kotník všanc rentgenovým paprskům. Pak jsem čekala na vyhodnocení. Po chvíli však lékařka prohlásila, že je nutné provést i CT druhého kotníku. V tu chvíli byl jeden prášeček málo.  Po dalším snímkování jsem se dozvěděla, že  k nálezu přijde ještě primář, a to už mi svět začal lehce černat. Jen zdálky a tlumeně jsem pak zaslechla slova fešného lékaře: „Tak… já nevím… ale… máte kosti v naprostém pořádku a nikde žádné anomálie nejsou…“ Uááááááá!!!

IMG_2510Už nikdy nechci na žádná vyšetření. Přísahám, že nepůjdu ani k očnímu. Jen teď trošku nevím, co budu dělat s tím blbým kotníkem. Dneska jsem si totiž nějak moc utáhla ortézu a způsobila si traumatizaci tkáně (takové to rosolovité jelito, které se dlouze vstřebává), ovšem to jsem pak chladila mraženou zeleninou, takže mám… hmmm… tak trošku… omrzlinu.

No nic, buďte v klidu! Přísahám, že mě živou nedostanou…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Mírně morbidně hypochondrická aneb miluji svoje kostičky…

  1. jolana88 napsal:

    Ať žije hibernace🙂 PS: podivné lidi, co se od pacientů poznají jen podle toho, že mají v kapse klíče potkávám, pravda. Sebe ovšem šetřím přímo pro patolku😉

  2. Enka Quanium napsal:

    Kdybys to se mnou konzultovala, řeknu ti rovnou, ať tam nelezeš…🙂

  3. oldwomen napsal:

    Hm, občas člověk vidí patologii úplně ve všem.
    Před pár lety jsem trénovala skok do rakve…
    …protože bedar v podpaží. Ale těch bezesnych noci pri čekání na mamograf 😷

  4. Ludmila napsal:

    Taky mám super zážitek – když při zalévání na hřbitově člověkovi lupne v zádech a zjistí, že se nemůže narovnat, to pak přemýšlí, jestli si nemá rovnou k těm svým předkům přilehnout, aby to „pozůstalí“ měli jednodušší😉

  5. sagiti napsal:

    Dvakrát mi poslali ze zdr.pojišťovny pozvání na preventivní vyšetření všeho,krom zubaře a očního/tam chodím/.Když jsem to četla,tak jsem zuřila a hodila to rovnou do koše.Ale protože takové psaní vůbec nechci mít v bytě,tak jsem pytlík s odpadky dala za dveře,ale pořád to bylo blízko,takže nakonec jsem to odnesla před barák do popelnice a těšila se,že zítra přijedou popeláři a bude to úplně z dohledu.Fakt,jakoby takovými přípisy na člověka něco přivolávali.

  6. Amelie napsal:

    Tý jo. O prázdninách mám podruhé podvrtnutý kotník a ortézu na noze. Ale po čtení tohoto článku mě k tomu ortopedovi nikdo nedostane…:-P

Napsat komentář

