Bonbon na niti aneb Whot a surprice!

IMG_2457Minulý týden jsem opět navštívila hodinu angličtiny. Nechodím tam ráda. Jsem věčný a těžce frustrovaný začátečník. Navíc – rozebírat v cizím jazyce situaci v Řecku, HDP Singapuru či etické pozadí eutanazie je pro mě oříšek i v jazyce rodném…

Nicméně jsem si opět zkušeně a rafinovaně vystačila s tím, že jsem se znalecky usmívala, když se smáli ostatní, občas jsem ironicky zvedla obočí nebo zasvěceně pokývala hlavou a světácky prohodila: „I don’t know!“ či „Whot a surprice!“ a nejčastěji: „Really?“

HaslerkyV závěru hodiny padaly otázky. „Co ty umííš nejlepééé?“ zeptal se mě lektor česky. Dlouze jsem přemýšlela nad tím, co DOOPRAVDY umím. Nevěděla jsem. „Ty můžež říct českýýý,“ vyložil si lektor mé váhání, že mi chybí slova (no, to taky…) Opět jsem se hluboce zamyslela. A pak ze mne najednou spontánně vypadlo:

„Já… umím… skvěle na jazyk namotat bonbon na niti…“

Ehmmm… Tak se mi zdá,  že sama o sobě – co se týče dovedností – nemám příliš valné mínění. Můj mozek pod tlakem z nepochopitelných důvodů vyhodnotil jako prioritní přednost motání cukrovinky na jazyk, ve kterém jsme v dětství vynikala v táborových soutěžích. No, ještě že se mi to nestalo třeba na přijímacím pohovoru. To by  teda byla šupa!

Co myslíte – vzali by mě???

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Bonbon na niti aneb Whot a surprice!

  1. jolana88 napsal:

    Vzali, určitě. Motat jazykem – za střízliva – neumí kde-kdo. Jsi Individualita 😆

  2. Enka Quanium napsal:

    Výborná schopnost! A umíš jazykem udělat uzel na stopce od třešně?🙂🙂

  3. Petr napsal:

    Vzali, to víte že vzali. Obávám se ale, že sféra působnosti je omezena na vedoucí místa ve státním aparátu a pozor, ať tam pak nejste za podezřele aktivní a nějak moc ambiciozní. Aby Vám pak v pytlíku bonbonů nenašli nějaký prachy…

Napsat komentář

