Hodně štěstííí, zdrávíííí, hodně štěstííí, zdráááávíííí…

IMG_1888Tak mám dneska…hm… narozeniny. Nejsem z toho nějak extra ve smyku. Fakt mi nevadí ta další číslice, ale ani nemám žádnou radost. Doby, kdy jsem jako dítě nemohla dospat, protože jsem STRAŠNĚ toužila dostat k narozeninám badminton, jsou dávno pryč. Teď bych nejraději někam zalezla a vůbec nikoho, ale NIKOHO  neviděla. To však narozeniny celkem vylučují…

Ne že bych tedy občas ráda něco neslavila! To zas jako jo! Ale výhradně tehdy, kdy mám chuť JÁ a ne v povinné (a ještě navíc každý rok STEJNÉ) datum! Cítíte tu nudu? Jo? Ale jasně, chápu… Všechno by mělo mít nějaký řád! A narozeniny nejsou holubník!

bez názvuMusím ovšem přiznat, že květinové dary opravdu letos předčily mé očekávání. Připadám si tak trochu jako učitelka na konci školního roku. Chvíli jsem si dokonce pohrávala s hnusnou myšlenkou, že si otevřu jednorázový stánek před nějakým hezkým hřbitůvkem, kde kytice pěkně zpeněžím a za stržený peníz si koupím něco praktického… třeba… cigarety … nebo čabajku … (no ale fuj!) Ale nakonec… slavit se musí, tak… do toho!

kytkyOstatně – mohlo to být taky mnohem, mnohem horší! Místo té záplavy květin jsem taky mohla od nějakého sadisty dostat třeba BADMINTON!!! A to by mě teda fakt kleplo!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

27 reakcí na Hodně štěstííí, zdrávíííí, hodně štěstííí, zdráááávíííí…

  1. eva napsal:

    takže vše nejlepší … ten badminton bych taky nebrala 🙂

  2. zarox21 napsal:

    Všechno nejlepší přeju!! (Já bych ten badmintonem brala, třeba bych to ještě dala :-))

  3. Enka Quanium napsal:

    Tak všechno nejlepší!!! A slibuju, že až půjdeme na pivo, kytku ti nedonesu 😀

  4. jolana88 napsal:

    Hlavně zdraví, ostatní se podá 🙂 Kytka z čabajky a cigárek nááhodou vypadá moc pěkně (tvoří známá) * inspirace pro příští vhodný termín pro Tvé okolí 😆 Já dostala líný tenis – ale běhá chlapec doost rychle 😛

  5. Sedmi napsal:

    vsechno nejlepsi 😀

  6. Kašlu na tebe, ty bys mi to chtěla za půl roku oplatit a já to hrozně špatně snáším.

  7. Petr napsal:

    Na pár dní člověk odjede do pryč a hned je nějaký problém.
    Támhle čtu něco o nějakém konvoji, tuhle zase o narozeninách. No tak teda Fšechno nejlepšý.

    Kdybych to byl věděl, tak bysem sem nechodil bych koupil nějakou tu kytku. A třeba krabici s badmintonem. Takhle mi nezbývá, než si zapálit. Po čabajce.

  8. Ludmila napsal:

    Tož já se taky připojuji ke gratulacím. Já od jisté doby nějaké číslice u data narození též neřeším, to jen moje okolí mě nabádá k serióznosti (pošetilci ;-)) Dary si obvykle vyberu sama, takže v tomhle ohledu šoky nehrozí. Jen přítel nudu oživuje netradičními typy náušnic – ale kam vyrazit s náušnicemi s krtečkem ?

  9. Dana napsal:

    Všechno nejlepší, příležitostně zachlastáme 🙂

  10. oldwomen napsal:

    Vše nejlepší! Na tvou počest jdu okamžitě udělat něco i pro své zdraví – tedy vyhodit bambinton a ulit si k detektivce a strikovani pajdulacka konacku 😄

  11. 747 napsal:

    Kdyby ty narozeniny nebyly čím dál častěji……… že, jo?
    Přeji výhradně vhodně vybrané dary a co nejméně keců o štěstíčku a zdravíčku! 🙂

Napsat komentář