Jak jsem byla za dámu aneb Chovej se konečně slušně…

IMG_0667Na dceřinu promoci jsem se moc těšila. Jednak jsme na ni s manželem velmi hrdí a navíc tuto událost vnímám jako další důležitý životní předěl. A bylo to krásné. A dojemné. Brečela jsem jako želva (díky Bohu a kosmetickému průmyslu za nestíratelný make-up, řasenku, oční linky atd…)

 

2373-2876-largeSlavnostní událost si vyžádala slavnostní oběd v jisté nóbl restauraci. Dobře. Nejsem žádná Pretty Woman (svině klouzavý) a vím, co je to klubový talíř, bagety lámu a vidličku v těchto podnicích nikdy neobracím hroty nahoru, i když takto se najíst je práce pro vraha. Chovala jsem se velmi slušně až do chvíle, než jsem si odskočila na toaletu a spatřila jsem velkou místnost, určenou dětem.  A v té místnosti byly takové ty barevné balonky. Spousta balonků. Nikde nikdo. Neodolala jsem. Vždycky jsem to chtěla. Sundala jsem lodičky a v pouzdrových šatech sebou flákla do těch barevných kulatých věcí a pořádně se v nich vyrochnila. Jaké blaho!

imagesKdyž jsem se důstojně vrátila ke stolu, číšník zrovna nesl dezert. (Zdálo se mi to, nebo mu vážně cuká koutek?) Umístil před nás sladkosti a otázal se, zda je všechno v pořádku. No jistě – co by nebylo?! Poté se decentně naklonil ke mně a suše pravil: „Madam, jen pro vaši informaci, dětský koutek je monitorován kamerovým systémem…“ a odplul. Hmmm…

No nic. Příště si dám setsakra pozor na všechny nástrahy. Při další oslavě ovládnu své nutkání strčit hlavu do dortu a … vůbec. Proškolená Líza Doolittelová bude proti mně stínem. A teď musím běžet. Soused někam odešel a jeho černý naleštěný bourák tam stojí tak sám… A je vedro… No konečně můžu vyzkoušet, jestli se dá na kapotě usmažit to vajíčko…

 

Foto: hokynářka.cz, delikana.cz
Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

28 reakcí na Jak jsem byla za dámu aneb Chovej se konečně slušně…

  1. jolana88 napsal:

    jedině PRAVÁ dáma dokáže shodit lodičky – a fláknout sebou, kde libo! Protože jinak by to byla pouhá tupě oháknutá snobka. Hlavně se tvářit, že TOHLE dělá běžně 😉 na mersu vajíčko neusmažíš (jsem v předstihu 😀 ), chce to jinou značku …

  2. To chci taky zkusit, ale nechodím do těch správných restaurací 🙂

    Dokonalé! Dceři blahopřeji!

  3. Enka Quanium napsal:

    Já z tebe pojdu 🙂
    Úplně tě vidím, jak se rochníš v těch balóncích.. 🙂 taky bych neodolala…
    A si piš, že jsi dáma!!! 🙂

  4. Kajla napsal:

    Závidím. Upřímně závidím – já jsem podle teorie doktora Vlacha ( Saturnin ) příslušníkem skupiny druhé, která prý se při pohledu na koblihy baví představou, co by se dělo, kdyby někdo zčistajasna a bez výstrahy začal ostatní návštěvníky kavárny tím pečivem bombardovat. Tedy v tomto případě byla by ve mně silná touha vlétnout do koulí po hlavě, ale jistě bych se, bohužel, zbrzdila.
    Gratuluji k šikovné dceři !

  5. To je hardcore, co si ten číšník dovolil…vsadím se, že se tam válí každý den po šichtě! V lodičkách, čuňák jeden!

  6. Naďa napsal:

    Úplně jsem tu situaci viděla před sebou, nikdy bych se neodvážila!!!, smekám klobouk a hlavně blahopřeji dceři, na tuhle úžasnou záležitost já u vnuček čekám 🙂

  7. Sedmi napsal:

    parada 😀 a naprosto souhlasim, ze to si dovoli jen prava dama …. a gratuluju…

  8. eM napsal:

    Hele a to video Ti nedali? Není třeba na youtube? To bych fakt ráda viděla a inspirace pro mě příště, totiž od shlédnutí jednoho dílu Big Bang T. kdy Shelly plave v těch balonkách jsem taky v pokušení :-D. Jsi můj vzor! 😀 A samozřejmě gratulace pro dceru :-*

  9. dobrotka napsal:

    Rochníme, rochníme, hore po dědině, nejednej maměnce céru urochníme… jsem na Valachách, tak mi hrabe. A proč sis sundávala ty lodičky, s nimi by to teprve bylo bájo! A kde jsou proboha takové restaurace? Mrskla bych tam haranta a šla se v klidu najíst…. po devíti měsících.

    • Ahóóój, Dobrotko! Jen rochněte, rochněte. Restauraci najdeš v Praze! 🙂 A jak to myslíš s tou dcerou???

      • dobrotka napsal:

        No s Tvou dcerou to myslím jen v dobrém, samozřejmě. Jak jinak. A bez dvojsmyslů. To mi došlo až po Tvém dotazu. 🙂 U nás pro tentokrát nic, ale na podzim bude uragán vášně. Tornádo Lou hadra. Asi se mi stýská po časech, kdy jsem spala po hodinových úsecích čtyři hodiny denně a prala posrané oblečky třikrát týdně. Teď každému členovi rodiny peru jednu pračku za týden a to není žádný adrenalin. Nebo doufám v miloučkou holčičku, která nebude řvát mamamama pokaždé, když se jí něco nebude líbit, a bábrbábr, když bude spokojená. Stejně na to nakonec bude další kluk a já Ti budu furt závidět.

  10. Jana Augustinová napsal:

    …opět jsem se od srdce zasmála, jako vždy na tomto skvělém blogu…..a vím o čem je řeč… mám velice, velice podobné choutky, a čím jsem starší, tím je to nutkavější 🙂

Napsat komentář