Kosmetický občasník aneb Mívám nějaké „výpadky“…

IMG_0351Občas mívám v parfumeriích  a drogeriích drobné a nevysvětlitelné výpadky vědomí. Nevím, proč se mi to stává. Asi nějaký vadný gen, nebo co… Proberu se pak většinou až před obchodem, kde tupě civím na kreditku, kterou evidentně někdo v době mého záchvatu briskně zneužil. Divné… Hloupé je, že poslední dobou mě to začíná popadat i v jiných obchodech, například s módou a obuví. No… asi promluvím se svým psychiatrem…

IMG_0642Nejdřív jsem zakoupila v rámci jednoho takového záchvatu tužku na oči Lancome Le Crayon Khol.  Ta tužka je na můj citlivý zrak… fakt tvrdá. Pokud si tedy nechcete při kreslení linek vydloubat oči a vypadat jako Elle Driver z Kill Billa, které Pai-Maiz za její hnusnou a neupřímnou povahu efektně jedním hmatem vytrhl oko z důlku (což mě velmi zaujalo, ale rodina nechtěla, abych na nich zkoušela, zda to skutečně jde), nekupujte to…

IMG_0652Dalším úlovkem byl make-up  Benefit Hello Flawless Oxygen Wow. No – už ten úžasně složitý název! Hned po jeho přečtení jsem  zatoužila být krásná a okysličená s hebkou a mladou pletí. Tak… nee! Make-up mi dokonale nesedl a HODNĚ mi „rozhasil“ pleť. Věřím, že pro ženy s normální pusou jako broskev bude skvělý (ostatně – četla jsem na něj jen samou chválu), ale pokud bojujete s velmi problematickou pletí jako já, obloukem se mu vyhněte…

IMG_0655Taky jsem si pořídila další „odnož“ Diorova Hypnotického jedu, který jsem si zamilovala od jeho premiéry v roce 1999. Sice mám pocit, že původní Hypnotic Poison byl hutnější a poctivější než ty současné, ale ujíždím na nich dál. V nejnovějším Hypnoticu Poison Eau de Parfum jsem zpočátku cítila jakýsi umělohmotný ostrý tón, který mě zmátl, ale naštěstí po chvíli zmizel. A já vše, co se blíží Hypnoticu prostě miluju a – ano, používám ho i v létě. Jestli to NĚKOMU vadí (teto Myru), tak si trhněte…

cover-hair-farba-tmavo-hnedá-Co mě velmi zaujalo, ale nekoupila jsem to, protože to (zatím) naštěstí nepotřebuju, byl Cover Hair. Nádobku jsem zaregistrovala na stolku u mé kadeřnice. „Co to je?“ zajímalo mě. A zjistila jsem, že jde o velmi užitečnou věc. Tento přípravek může vlasy „zahustit“, ale především je velkým pomocníkem pro ty, kterým řídnou vlasy a objevují se u nich lysinky. Barevný vlasový krycí pudr s drobnými vlákny keratinu nasypete na kůži hlavy a zafixujete lakem. Vytvoří celkem slušnou iluzi „podrostu. V tomto případě hodnotím výrobek na jedničku, protože může řadě lidí  zvednout pošmodrchané sebevědomí… Vskutku něco jako Bierhanzlova mast – na lysinu past!

A jinak… parfumeriím se teď budu delší dobu vyhýbat. Vlastně… asi všem obchodům. Tedy kromě potravin. Tam fakt musím. Ha! Uherák, losos, belgické pralinky, pršut… Ježííííš… zase ten záchvat! Uááááá!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 reakcí na Kosmetický občasník aneb Mívám nějaké „výpadky“…

  1. Takový hypnotický jed o horké letní noci….no dobrá, jen si to představuji. Klidně se jím budu vonět i v létě (chtěla jsem napsat sprejovat ale jinak) no…

    Moc hezký článek! Já možná trpím tím samým…třeba ta dnešní sbírka bot.

  2. Naďa napsal:

    Já se v podstatě utrhnu pokaždé v parfumerii a to i na internetu. Nechávám se ovlivňovat recenzí na parfém a pak to skončí debaklem. Jednu příšernou zkušenost mám doma a voním s ní WC, kde když se puchy prolnou…

  3. Enka Quanium napsal:

    Mám to taky.. a je to chronické.. 🙂
    Teta Ch. nerada Poison?? No toto… 🙂

  4. jolana88 napsal:

    by Ti psychiatr mohl půjčit kreditku, aby měl reálný pohled 🙂

  5. eM napsal:

    Hehe, jelikož to mám do parfumerek daleko a když už, tak zásadně tam chodím s Enkou, tak Tě naprosto a ve všem chápu (moje kreditka by mohla vyprávět, ale momentálně zcela vyčerpaně a nasraně mlčí), momentálně nakupuju „jen“ to žrádlo – ve velkém….a potřebuju asi tak litr Hermése….:-D….tak Poison jo….to schvaluji, člověk má mít svou značku – teta neteta…!-) Já toho Oxygéna od benefitu měla jakože vzorek a nesedl, žádný okysličení a omlazení se nekonalo teda ani u mě…mo nic uzený losos to jistí !-))……

  6. zarox21 napsal:

    Pořádná krabice pralinek a pár delikates = nejlepší dárek. Nikde to nemusím skladovat, nezabírá místo, jen to dělá trochu „mišelíny“, které pak musím pořád nosit sebou, ale rozhodně lepší, než nějaká řasenka. 🙂

Napsat komentář