Kdo dnes klesl jako první aneb Chudák můj guláš…

P1120305Dnes jsem slíbila losování vítěze mydlící soutěže. Nad korektností celého procesu (který byl mimochodem nesmírně náročný) bděl pan Spytihněv Random, jemuž touto cestou děkuji. Podle slibu jsem jména účastníků soutěže vypsala na papírky stejných rozměrů i gramáže a vložila je do umývadla s vodou.

P1120308Použila jsem takové ty žluté papírky z bločku a modrý značkovač oděvů. Do vody v koupelně jsem přidala papriku – jednak kvůli dramatičtějšímu vizuálnímu efektu a taky proto, že jsem zrovna vařila guláš a měla dotyčný sáček  v ruce.

A kdo se tedy potopil jako první a dostane slíbené mejdlo?

  • P1120315První až osmá minuta: Nic se neděje. Klidně si plavete. Hernajs, to je ale doba…
  • Osmá až desátá minuta: Ence Quanium, Oldwomen a Ditě chytl rožek, Dejničce a Wendy okraj a Ludmila má na sobě flek.
  • Jedenáctá minuta: Ztrácím nervy a začínám do vody foukat. Konečně se hýbete! Chytá Sedmikráska, Soňa a Evelínka. Pokračuji ve foukání, Spytihněv Random nemá nic proti.
  • Patnáctá minuta: Z kuchyně se ozývá tklivý výkřik: „Pálí se ti tu guláš!“ Manžel vchází do koupelny, spatří papriku s papírky v umývadle a klepe si na čelo. Odchází odstavit guláš.
  • Osmnáctá minuta: Oldwomen naráží do Enky, lehce je atakuje Nymph.
  • Dvacátá minuta: Individualistka Dita se odpojuje, Nymph stále útočí na Enku, ke dnu klesá zatím jenom paprika.
  • P1120319Dvacátá pátá minuta: Jo! JOOO!!! HURÁ!!! Je tu vítěz! Už klesá!!! A je to…. EENKÁÁÁ!!!
  • Dvacátá šestá minuta: Vítězce gratuluji! Flekatému zbytku, který stále plave, děkuji za účast. A teď odcházím něco dělat s tím gulášem…
  • .
  • .

P1120321Rozpuštění a vypuštění. Pár vás to…ehmm…tak trošku… vcuclo…

(Enko! Pošli, prosím, svou adresu na ustarnouciblogeriny@gmail.com. Tvá schopnost potápění bude po zásluze odměněna!

A vám ostatním přeju krásnou neděli…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

40 reakcí na Kdo dnes klesl jako první aneb Chudák můj guláš…

  1. Evelins napsal:

    Boziiiii 🙂

  2. oldwomen napsal:

    To bylo napínavější než námořní bitva!
    Gratuluji vítězce k možnosti opakovaného namydlení 🙂

  3. memora45 napsal:

    BOMBA aneb jak to udělám i já, nějakých randomů neznalá…..mám sítko

  4. Dejnicka napsal:

    Rozpuštěné a vypuštěné. A já si řikala z čeho jsem dneska tak unavená a ono to bylo takovým plaveckým výkonem!

  5. Enka Quanium napsal:

    Jupiii! Konecne se mi vyplatilo, ze jsem byla vzdycky nejvetsi ve tride, verim, ze diky tomu jsem sla ke dnu jako prvni! 🙂
    Dekujiii a adresu posilam!

  6. Ludmila napsal:

    Zajímalo by mě, jestli jsem byla aspoň vcucnuta, když už tento víkend pro mě stál za … (tyvíšco).

  7. Nymph napsal:

    Tak to byla opravdu bitva 😀 Ja si ze zacatku myslela ze tu vodu obarvily papirky a fixa a ona paprika A obetovat gulas… vsechna cest 😉

  8. Soňa napsal:

    Škoda, jedenáctá minuta vypadala nadějně… Ale Ence samozřejmě gratuluji 🙂

  9. Lenka napsal:

    Jéj, to „L“ nešlo dodatečně dopsat? 😀

  10. NEE!!! Spytihněv Random byl velmi ostražitý 🙂

  11. Romana napsal:

    Nedokážu si představit situaci, že píšu na lístky jména soutěžících a přitom náhodou druhou rukou vařím guláš a náhodou mám v koupelně pytlík s paprikou v ruce… Život je plný náhod, co?
    PS: sem nějak zase nestihla zasoutěžit…

  12. mfrohlichova napsal:

    Tak tohle je poprvé dneska, co mě něco fakt pobavilo – tahle soutěž nemá chybu, kam se hrabou naše „giveawaye“….Gratuluji vítězce i zdatným plavkyním!!!! Teď je mi líto, že jsem to promáchla a neskočila si taky k Tobě do paprikové vody šipku, ale jsem Ryba, tak bych to na výhru stejně neviděla 😀

  13. 747 napsal:

    Zase žádná výhra! 😦 Co dělám špatně? 😯

  14. No jo, teď lituju těch dvou let, co jsem třikrát týdně chodila na tréninky plavání…. chjo, co teď? bez mýdla… každopádně jsem se musela nahlas smát, jsi fakt borkyně 🙂

  15. gleys napsal:

    tvoje články stojí opravdu za to, tak dramatický výběr vítěze se jen tak nevidí… až mě zamrzelo, že jsem se nezúčastnila 😀

  16. Marika napsal:

    moc zabavne 😀

  17. Teress napsal:

    Oreginální jako vždycky 😀

  18. Luc. napsal:

    Ty jsi fakt číslo. Hlavně si takhle zaneřádit umyvadlo paprikou. To jako promiň, ale to by nenapadlo ani Holanďana:-D

Napsat komentář