Co se dá dělat aneb Na naše zdraví…

Milý deníčku (kamarádi, čtenáři, návštěvníci)!

Dnes je mi padesát.

Tak… čekala jsem to, ale ne tak brzy…

IMG_6565Včera jsem vůbec nechtěla usnout.

Kapku nelogicky jsem propadla nutkavému pocitu, že usnu jako devětačtyřicítka v plné síle a ráno se probudím s šátkem na hlavě, zubní protézou a ukrutnou bolestí kloubů, načež se za stálého hekání odšourám do kuchyně, kde si vezmu hrst léků a nadrobím si vánočku do melty…

.

Upřímně… zatím furt dobrý…

staré foto

IMG_3765

 

 

 

 

 

 

 

PS: Najdi padesát rozdílů. Teda, kecám – čtyřicet pět.Na té první fotce slavím páté narozeniny…

.

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

24 reakcí na Co se dá dělat aneb Na naše zdraví…

  1. Petr napsal:

    To bude dobrý…babi.

  2. Desperádo napsal:

    Na to se nedá odpovědět jinak, než veselou písní:

  3. podobka napsal:

    Cica…stale vyzeras super…do druhej polky zivota ti zelam len to najlespie!!!

  4. Ludmila napsal:

    A tož vítej v klubu …Mě to sice čeká v srpnu, ale okolí má už od začátku roku více či méně vtipné poznámky, a to i různé úřady 😦

  5. Henrieta napsal:

    Do druhé padesátky přeji nevyčerpatelnou studnici humoru, nadhledu a inspirace.
    A ono to půjde!:-)
    Henrieta

  6. Sedmi napsal:

    Všechno nejlepší 🙂 a nechceš někdy napsat pár tipů, jak to děláš, že vypadáš tak o deset let mladší?

  7. enka quanium napsal:

    Všechno nejlepší!! a rozdíl vidím jen jeden.. porostly ti vlasy 🙂

  8. Duplet napsal:

    Musí být hůř aby mohlo být lépe 😀 V nej přeji 😀

  9. oldwomen napsal:

    Mašle! Chybí ti mašle ve vlasech.
    Život začíná v padesáti. Do té doby to byl jen trénink. Ehm, ač už bych tedy měla pár let žít na plno, stále mám pocit, že trénuji. Možná není špatné, být opožděna ve vývoji 🙂

  10. Milan napsal:

    50 bych hned bral. Sice už to nebylo nejlepší, ale přeci jen lepší…
    Milan

  11. No, já nikam nespěchám…

  12. Furt leí, než teplé pivo. Vizovicám zdar!

  13. Nany napsal:

    Dodatečně blahopřeji. V seriálu Přátelé zaznělo, že se dotyčná osoba dostala na špatnou stranu třicítky. Tak já jsem teda už pět let na špatné straně padesátky. Ale pořád ještě dobré. V jednom kresleném vtipu se protahoval kocour a sám pro sebe si říká, se protáhnu a ozve se křup, křup, křup. No jo, nejsem starej, jsem jenom křupavej.
    Moc ráda se sem zase zatoulám.

Zanechat Odpověď

