Šunka, šunka aneb Musím na sobě více pracovat…

bez názvuAbsolvovala jsem školení. Interaktivní. Což nesnáším. Podle mého konzervativního názoru by měl mít na školení každý pracující člověk právo se v klidu vyspat. Jo – a taky už to nebylo školení, ani seminář, ale rovnou workshop. A my jsme nebyli účastníci, ale stakeholdeři, nemluvili jsme, ale komunikovali případně si vysílali „mesidž“…

Upřímně – podělala jsem hned první úkol, ale domnívám se, že to nebyla až tak úplně moje vina. Měli jsme seřadit značky automobilů v poměru image/cena. Tak… já poznám Mercedes a Trabanta. Trabant tam nebyl…

A pak tu byla taková ta klasická asociační hra, při níž se ukázalo, že je moje myšlení úplně mimo…

  • Školitel (radostně): „Tak, co vás jako první napadne, když uvidíte tuto značku?“ (za ním slide s ikonou Apple).
  • (přesvědčivě): „Asociál!“
  • Školitel (poněkud méně optimisticky): „Co to? Hmmm… A to… jako… proč?“
  • (sdílně): „No, vybavil se mi Jobs, který byl sice génius a inovárot, ale zároveň… to jeho lidsky podivné chování…v… ehm… sociálních interakcích…“
  • Školitel (trpělivě): „No dobře. Pojďme dál… Co toto?“ (slide se značkou Coca-Coly).
  • (rozpačitě): „Cukr, cukr! Hodně cukru!!!“
  • Školitel (rychle): „A to je dobře nebo špatně?
  • (rezolutně): „Rozhodně dobře! Rychlá energie!“
  • Školitel (znaveně): Ehmmm? A co tohle?“ (pivo Radegast).
  • Já: (spontánně): „Pustevny!“
  • Školitel (nechápavě): „Co… Jak?“
  • (důležitě): „Na Pustevnách je přece socha boha Radegasta, slovanského pohanského boha slunce, hojnosti a úrody…“
  • Školitel: dlouhý povzdech…

c7f8f4d661ea6487e15e12a76de3bdeeUpřímně… moc mi to nešlo… Navíc se mi neustále dokola vybavovala scéna z filmu Čtyři vraždy stačí, drahoušku, kdy George Camela „asociačně“ vyšetřuje psychiatr:

  • Psychiatr: „Kukuřice!“
  • Camel: „Hranostaj!“
  • Psychiatr: „Zajímavé…(píše si)  V mládí kolika, později pohlavně zneužit řádovou sestrou v okolí lesní studánky! Pobřišnice?“
  • Camel: „Šunka, šunka…“
  • .

No nic. Musím se smířit s tím, že jsem stará a zabedněná a budu s touto informací pracovat. Příště se  na workshop pořádně připravím, abych byla vzorný stakeholder a mohla vyslat mesidž. A  při asociační hře se zdržím vykřikování ŠUNKA, ŠUNKA a podobně. I když… úplně to slíbit to nemůžu…

.
Fotka: FDb. cz

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Šunka, šunka aneb Musím na sobě více pracovat…

  1. oldwomen napsal:

    Hm… auta. Poznám auto malý, velký a občas to moje. A vzhledem k tomu, že minivanu důvěrně říkám Traktor… Kde že je to školení? Mohla bych zdatně sekundovat. Před drahnými lety mne vyhodila zpruzelá podniková psycholožka od testů, protože jsem v každé otázce našla nelogičnost a nejednoznačnost. Když chce odpovídat ano/ne, tak přece musí definovat přesně.

  2. Ludmila napsal:

    Joj, to bych se pobavila, to by bylo něco pro mě. Asi jako když mě pracák poslal na rekvalifikační kurz pro administrativní pracovnice, bez ohledu na to, že jsem to dělala cca 25 let … A ten Tvůj školitel by z mých asociací byl patrně taky na větvi (Apple – jablko – hlad, Coca.Cola – kokain, pivo Radegast – pohanské obřady ;-))

  3. jolana88 napsal:

    Bych se zeptala, kolik mu platí, že užívá zrovna jejich loga 😉 Proč ne Tojtojku, hajcung atp? Myslím, že můžeš být v klidu; v nebi bude osamocenej

Zanechat Odpověď

