Přírodní dovolená aneb Muselo mi definitivně hrábnout…

IMG_9475Někdy loni v prosinci jsme s přáteli plánovali dovolenou. Padaly různé návrhy. Nakonec nás nadchly fotky kamarádky, která byla na Ukrajině na koních. Takže jedeme. V květnu. Včera jsme měli  schůzku. U plánu prvních dnů jsem byla ještě v pohodě. Autoturistika, památky, zajímavá místa. Super! No… a pak… to přišlo…

.

Pátek večer, hospoda. Všichni si objednávají pivo.

  • img_9251Já: „Nebudu pít alkohol. Dám si pouze kofolu. Tři deci. Děkuji.“
  • Organizátorka: „Takže:  první dva dny už jsou jasné,  třetí den nás čeká celodenní túra.“
  • (zaraženě): „Celo… túr… aha… A sakra!“
  • Organizátorka (soucitně): „Máš nějaký zdravotní problém?“
  • Já: „Ale ne! Jsem děsně líná. Nesnáším túry!“ Organizátorka: „Aha… No, pak přespíme v penzionu a ráno vyjedeme do hor na farmu.“
  • (zadumaně): „Na farmu? Hmm… Jenom… jsem se chtěla zeptat: jak je to na té… ehm… farmě … se záchodem?“
  • Organizátorka: „No… je tam přece kadibudka…“
  • Já (vyděšeně): Kadi…pfff…. no nic, budu chodit do lesa…(tiše si šeptám): „Doprdelepráce…Kur…“
  • Organizátorka (suše): „Tam není les…“
  • img_9467Já (se vzrůstající hysterií v hlase): „Jo TAKHLE!… A elektřina? Voda?“
  • Organizátorka:Elektřina tam není… A voda… No… Je tam taková trubka, z ní trochu kape, oni to tam celý den sbírají do džberu a v večer se v tom opláchneme.“
  • (se skřehotavým smíchem): „Všichni?  Opláchneme?“ (K servírce): „Víte co, já  to přehodnotila, dám si přece jenom rum…“ (opět šeptem sama  k sobě): „Jsem musela upadnout, když jsem s tím souhlasila. Nechám se vyšetřit… Hlavu…“  
  • Organizátorka: „Doufám, že vám nevadí mastná jídla. Tam se vždycky něco uvaří v kotli nad ohněm.“
  • Já (zoufale): „A kafe? Co kafe?“
  • Organizátorka: „Tak… teoreticky… až se uvaří jídlo, můžeš si v tom kotli uvařit i vodu na kafe. Asi.“
  • (debilně): „He?“
  • Organizátorka: „No a na spaní jsou tam takové… pryčny a na nich  matrace.“
  • img_9466Já: (křečovitě): „Chachá! A lékař? Co lékař?“
  • Organizátorka: „Tak to je úplně v pohodě. Jeden z průvodců je veterinář. Když jsme měli posledně střevní problémy, kápnul nám do vody jód a ten jsme museli zapít vodkou s pepřem.“
  • (nepříčetně): „JÓD? VOD? COŽE???“ (K servírce, stručně): „RUM!“
  • Organizátorka: „No a pak nás čekají tři dny na koních!“
  • Já: „Super! Na koni jsem už jela. V pražské zoo.  Na poníkovi. Bylo mi pět! Sakra! Nemůžu mít … třeba osla?“
  • Organizátorka: „Nemůžeš! Osel tam není! Budeš mít koně.“
  • Já: (mezitím jsem si vygooglila koňské parazity): „Takže: kromě tetanu můžeme chytit vši, všenky, opar lysavý a svrab. Bezva! To zní skvěle! Dejte mi ještě rum! A co budeme těch šest hodin denně na koni dělat?“
  • Organizátorka: „Jak CO? Prostě pojedeme. Příroda, výhledy, klid, čistá hlava…“
  • img_9591Já:Heh? No co už… Může se na koni kouřit?“ (manžel mě kope pod stolem.)
  • Organizátorka: „Co to?“
  • Já: „Ale nic!“ (Zapíjím třetí rum manželovým pivem, začínám se uvolňovat). „Ssse tak těšíííím. Lessssy, koně, romantika. Hvězdy… Budu (škyt) v sssouladu ssss přííírodou. Uáááá! (škyt!) Nebudu se mýýýýt, a kadibudkááááá!!! Kafe je ssstejně nezdrrravé… (škyt) Sse pročistíííímmm… Svrab lysavýýýýý… Uáááááááá…“
  • Manžel (lakonicky): „Platím!“
  • Organizátorka: „Tak, doufám, že vám je všechno jasné. Podrobnosti vám pošlu mailem. Další věci si upřesníme tady za čtrnáct dní…“
  • (velmi nahlas): „Jazněěěě! Budete šššuměěět, jak  budu cvááálat…“
  • Manžel (s povzdechem): „DOBROU!“ Ke mně: (rezolutně): „Jdeme!“
  • Já: „Nikááámmm! Ssssem děsně přírodnííí ženááá! Dejte  mi ruuuuummmm!“

 

 

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Přírodní dovolená aneb Muselo mi definitivně hrábnout…

  1. enka quanium napsal:

    Ráda jsem tě poznala, budeš mi chybět..

  2. Ludmila napsal:

    Nevím, proč, ale mám takový dojem, že tu má někdo fóbii z kadibudek 😉 A alkohol v rukou lékaře (byť veterináře) se klidně může stát lékem, vždyť má na to školu :-))

  3. Doufám, že máš pravdu. Ostatně – nedostatkem alkoholu určitě trpět nebudeme…

  4. jolana88 napsal:

    „přírodní“ jsem našla – kde je „dovolená“ ❓ PS: hmm – a tušíš, co všechno se pod pojmem „alkohol“ může skrývat 😉

  5. Petr napsal:

    Lesy, koně, romantika. Jo jo, taky jsem se jednou nechal takhle ukecat. Dokonce jsem se na to i těšil. Po první noci jsem se sebral, hromadně všechny poslal do prdele a odebral se do blízkého hotelu s tím, že tam na ně počkám. Jsa označen za zhýčkaného měšťáka jsem nedbal obecného opovržení a vychutnával si snídaňových švédských stolů a umění výtečného hotelového kuchaře.
    Postupně u mých dveří zaklepala více než polovina „turistů“ co také odpadli a byla z toho nakonec hezká dovolená.

  6. TAM není hotel…. 😦

    • oldwomen napsal:

      tak to je brutus
      žádný hotel v dohledu
      Kašli na ekologii, nabal si vlhčených ubrousků. Osobně bych se léčby veterinářem nebála, savec jako savec a šít umí líp jak plastický chirurg. A z jízdy na koni bych se děsila naklepané kostrče a odřenejch stehen.

  7. Ubrousky už kupuju, kalciovka, ondřejovka, Pantenol, vazelina atd už je v taštičce…

Zanechat Odpověď

