Aker fassi, ďáblův dráp, chinin a fixatér na rty aneb Nekonečná honba za krásou…

img_6367Jako většina ženských nejsem schopna natrvalo zakotvit u určitých kosmetických přípravků (s výjimkou modré Indulony) a zůstat jim věrná.

A tak kupuju další a další. Co kdybych našla NĚCO, co mi vrátí mládí (dobře, tak aspoň ehmm… zakonzervuje současný stav).

.

img_6366Z  Maroka jsem si přivezla mýdlo s aker fassi. Jde o pastu z černých oliv, ve které je namíchán prášek ze sušených okvětních lístků vlčích máků.

Mohla bych se dlouze rozepsat, co to má dělat a proč, ale asi postačí, když řeknu, že je to jednoduše úžasná věc a že je pleť po nanesení lehce pěnící červené pasty, kterou smyjete vodou, prostě… úžasná.

.

img_6365V honbě za rtěnkou, která by držela tak, abych nenechávala rudé otisky na kávových hrncích (a taky …ehmmm… na filtrech vajglů v popelníku), jsem zakoupila fixatér Lipcote, po kterém měla být má rtěnka neslíbatelná a odolná vůči otěru. Navíc prý přípravek doporučují nejlepší vizážisté a celebrity na celém světě. Tak… asi i vizážisti a celebrity mají své dny…

Fixatér vypadá jako lak na nehty a taky tak páchne a po zaschnutí vytvoří na rtech do několika minut žmolky, které se nechutně drolí. Stopu na šálcích (a vajglech) tak zanechávám dál. Rudou a žmolkovitou.

img_6360Kneipp mi zaslal sadu olejů do koupele, díky nimž jsem se botanicky vzdělala. I když mám dojem, že jsme biologicky dost cáklá rodina, o existenci rostliny, které se říká ďábelský dráp (Harpagofyt ležatý) jsem dosud neměla tušení. Pochází to z Afriky a je to na klouby. Olej je červený. Tak jsem si ho nalila do vany. Vůně mi trochu evokovala ordinaci zubaře a já si rudou ďábelskou koupel užila s myšlenkami na Čachtickou paní, která mi ostatně byla vždycky sympatická…

img_6361A – ano… I já jsme propadla  už odeznívající vlně chininového šamponu a vody na vlasy Milva, po kterých mají vlasy růst jako divé (vybavil se mi nápoj mého dětství CHITO – nevhodný pro děti a těhotné ženy.) Růst vlasů po chininu neumím objektivně změřit, ale kolem vlasové hranice mi narostlo takové to jemné chmýří, které jsem tam měla kdysi. Nooo… může to být jenom sugesce…

.

Pokud jde o kosmetiku, budu určitě hledat a zkoušet dál. Nicméně nedávno nám v koupelně odešla jedna žárovka. A pohled do zrcadla v tom milosrdném šeru na chvíli nahradil všechny zázračné kosmetické přípravky …

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Aker fassi, ďáblův dráp, chinin a fixatér na rty aneb Nekonečná honba za krásou…

  1. Miluji prasklé žárovky a nesnáším světlo ve zkušebních kabinkách.

  2. Zlaté časy širokých čelenek přes čelo, doufám, že se to stane brzy zase modním hitem.Naštěstí v zimě se stále nosí, jen v tom nevypadám moc vábně.Takže vrásky na čele by jsme měly vychytané i bez nefunkční dostupné kosmetiky… Děkuji za navrácení módy roláků, nejlépe v zimě až pod nos, protože jinak sice stařecký krček schovají, ale zase zdůrazní povislý podbradek…No ale na to teď máme novou vychytávku s lepící páskou stahující kůži navíc na krku a pod bradou vzadu pod vlasy……Ostatní se dá schovat pod rozevlátými hábity přes roláky a kalhoty, naštěstí…Jinak svého času ke mě chodila denně sousedka na kafíčko hlavně proto, že mohla své po dětech hodně zmohutnělé t¨ělo pokochat v mém obývákovém starožitném zeštíhlujícím zrcadle. Takže nejen kafčo, ale i pohled na sebe u mě jí zvedl náladu na zbytek dne. Jinak měla depku, jelikož nehubla ani když zobala jen jedno vejce denně…Mě málem ranila mrtvice, když jsem do svého retrobutiku do kabinky pracně namontovala velké zrcadlo a následně zjistila s hrůzou, že rozšiřuje……Němci kdysi v TV testovali drahou kosmetiku slibující zázraky ve speiálních laboratořích a dopadlo to katastrofálně. Obsah, složení a účinnost nula nula NIC…. Od té doby končím u vazelíny lékárenské, neb už ani ta Indulona není to co bývávala….

  3. Jde o nějakou konkrétní lepicí pásku nebo to dámy drtí izolepou? To mě zajímá… 🙂

  4. Hi,hi,hi,chytrolínka podnikavá, co vymyslela podtlakové špulítko rtů, si patentovala specielní pásku, za doláče samo, je už k dostání, prý….levné to zřejmě nebude, takže já to vidím v našich podmínkách na tu izolepu…pásky náplasti by ten nápor a množství kůže neudržely.hi,hi,hi….

Zanechat Odpověď

