Neřeš a nepřepínej aneb Tvrdý boj o TV ovladač…

imagesPatřím k lidem, kteří neznají televizní reklamy. A to díky svému manželovi. Jakmile na obrazovce blikne reklama, zuřivě se chopí ovladače a přepíná tak dlouho, dokud nenarazí na kanál, kde právě reklamy nejsou. Donedávna mě to ještě dohánělo k zuřivosti…

Chápejte – máte rozkoukaný film. Manžel vám to u reklam přepne. Najde něco, co ho zaujme. A pak na to čučí tak dlouho, až zmeškáte podstatný kus toho, na co jste se chtěli dívat. Navíc se mi ty útržky různých filmů nakonec slijí v jeden, takže se přestávám v ději orientovat.

12055848-tv-barevny-testovaci-vzor-%e2%80%8b%e2%80%8btestovaci-karta-pro-pal-a-ntscA tak jsem mírným, leč důrazným hlasem pronesla sofistikovaný monolog, ve kterém jsem zcela potlačila svou pasivní agresivitu a vysvětlila manželovi, že toho má OKAMŽITĚ nechat. „Jak myslíš,“ řekl pouze a dodal: „Já  tě varoval…“ a v momentě reklamního bloku nechal ovladač na pokoji.

Nejdřív měla nějaká žena problémy se dásněmi a plivla do umyvadla směs zubní pasty a krve. No fujtajksl! Následovaly bujné a nežádoucí střevní pochody a jejich možná eliminace pomocí kapsle. Na večer taky dost dobrý! Pak tam různě pobíhal Kohák s kozou, které říkal důvěrně Vlasto, a asi to mělo být vtipné. U medvěda, který si drbal konečník už mi přestaly chutnat slané mandle a naprosto mě dorazila tupka, jejíž největší životní problém spočíval ve špatné komunikaci s vlastní vaginou.

Beze slov jsme předala ovladač zpět manželovi a on radostně přepnul jinam, kde se zasekl na delší dobu. Díky tomu sice nevím, proč ten psychopat vlastně vraždil, ale je mi to fuk. Furt lepší, než medvěd s hemoroidy…

 

 

 

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Neřeš a nepřepínej aneb Tvrdý boj o TV ovladač…

  1. enka quanium napsal:

    Od té doby, co mám chytrý set-top-box reklamy přetáčím… nevím, jak jsem bez toho mohla žít.. 🙂

  2. sagiti napsal:

    Zboží z reklamy v televizi zásadně nekupuji.Ani mi ty stupidity nevadí obrazově,protože reklamu využívám k odběhnutí do kuchyně,na wc a nebo se kouknu na internet,ale vadí mi ten náhlý silný zvuk-přímo řev.Takže to je moje forma protestu.Na co je reklama v tv to ať si strčí za klobouk a nebo jinam…..

  3. Petr napsal:

    Náhodou… nebýt reklam, tak nevím spoustu věcí. Nejenom, že díky reklamám vím, že si ženy povídají s frndou a flušou krev, ale také jsem se dozvěděl, proč mají v kabelkách takový binec. Aby nebyl, když s sebou furt tahají flašku Perwollu, tablety na svědění při močení, pro manžela na prostatu a ještě k tomu pár kelímků předraženého jogurtu.
    Reklama – toť nepřeberná studnice vědomostí.

  4. Ludmila napsal:

    A co teprve Alzák, to je chuťovka …

  5. sagiti napsal:

    Kvůli Alzákovi jsem teď koupila pračku dráž u konkurence.Jen proto,že neobtěžuje řevem večer u televize.

Zanechat Odpověď

