Je něco horšího než procházka. Procházka v zimě…

img_6304Pokud mě můj muž chce dostat někam do přírody a přimět k pohybu, předkládá mi své plány rafinovaně v pátek v hospodě kolem desáté večerní, kdy mi vše přijde jako úžasný nápad.

„Ždárské vrchy, říkáš? V zimě? Ale to bude BÁ-JEČ-NÉ!“ vypustila jsem z úst někdy v listopadu. „No tak, JISTĚ, že MU-SÍ-ME navštívit nejvyšší vrchol Devět skal! Dovedeš si představit to ticho? Ten vzduch? Ten zvláštní lom světla, když bude sníh?“ blábolila jsem tehdy.

A tak jsme v lednu jeli…

 

img_1588Nesnáším pohyb a nesnáším zimu. Ale, jak jistě chápete, nedalo se už nic dělat…  Autem jsme tedy dojeli do hlubokého lesa.

Půl metru sněhu. Šero. „Sakra, zapomněl jsem lopatu,“ zamumlal tiše manžel, což mě vyděsilo. Zpanikařila jsem. „Přece mě nechce zakopat zrovna ve Žďárských vrších,“ pomyslela  jsem si. „Vždyť to nemá logiku…“

„Jak je to daleko?“ zašeptala jsem vyděšeně.

„Buď v klidu. Pět kilometrů tam a zpět. I při své průměrné inteligenci vím, že delší pochod s tebou bych nepřežil,“ odpověděl a já chvíli dělala uraženou, i když jsem věděla, že má absolutní pravdu. „A zachovej klid!“ zavelel autoritativně. „Tobě se to prostě BUDE líbit!“ 

img_1584Snažila jsem se, aby se mi to líbilo. Brodila jsem se sněhem. Potila jsem se. A stálo to za to. Vrchol Devět skal je skutečně velmi krásný…

Cestou zpátky mě roztřásla zima. Nepomohl ani rum a teplá vana, a tak jsem se příští den uvelebila v hotelové posteli s rýmečkou a knihou, zatímco můj muž plný adrenalinu nadšeně běžkoval po místních pláních. Spokojeně jsem dospěla k názoru, že TOHLE je skutečně perfektní dovolená…

Pokud máte sportovního ducha, procházku na Devět skal vřele doporučuji. Jestli  jste ovšem líný kavárenský povaleč jako já, bude vám stačit následující fotka. A vychutnejte si ji pořádně! Stála mě fakt hodně sil…

.

img_1581

 

 

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Je něco horšího než procházka. Procházka v zimě…

  1. Ludmila napsal:

    Kristova noho, pět + pět = deset kilometrů procházka ??? A ve sněhu ??? To jako vážně ? To by mě odrovnalo úplně, na mě skočil bacil při pouhé procházce parkem …

  2. Ale nééé, blbě jsem to napsala. To by manžel fakt nepřežil – 2, 5 tam a 2,5 zpátky. Ale i tak… 🙂

  3. enka quanium napsal:

    Pěkná fotka, díky, to mi stačí.. sníh a zimu nenávidím, kdybych mohla, upadnu do zimního spánku a probudím se do teplot, kdy se dá pít pivo na zahrádce..

  4. To mi povídej… Užila jsem si!

  5. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Nesnáším zimní procházky a pobyt na horách je pro mne utrpení, když musím být venku. V pokoji to s knihou zvládám.

  6. Sedmi napsal:

    Fotka mi stačí 😀

  7. Chápu. Taky by mi stačila…

Zanechat Odpověď

