Užijte si to aneb Nezdravé a veselé…

IMG_305.6Milý Ježíšku!

Dnes jsem se v denním tisku dočetla, že prý je naprosto trestuhodné proležet Vánoce u televize a přežírat se. Nutriční terapeutka  radí, že  bychom měli jíst cukroví zdravé, kapra  místo smažení zapéct a majonézu v salátu nahradit jogurtem.

Tak to ani omylem…

IMG_2750Nicméně existuje jediná věc ve které se zmíněnou nutriční terapeutkou souhlasím. Tvrdí, že prý urputné snahy o hubnutí v novém roce nejsou pro náš organizmus dobré. Tělo v zimním období přirozeně shromažďuje tuk a snaha o rychlé shazování nadbytečných kil je proti přírodě… Svatá pravda!

Takže Vám všem přeju krásné Vánoce!

A udělejte si je… prostě hezké podle svého gusta!

( Já budu děsně nezdravě ležet, dívat se na pohádky, až mi princové polezou krkem, a přežírat se… Myslím, že to bude naprostá nádhera!)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Užijte si to aneb Nezdravé a veselé…

  1. Petr napsal:

    Mluvíte mi z duše. Vše dobré je podle „odborníků“ nezdravé. Myslím, že díky svému životnímu stylu žijí poměrně smutně a chtějí tedy nasrat i ty ostatní.

    • Já se teda rozhodně nedám! 🙂

      • Petr napsal:

        Nedejte. Nesmíte. Jinak by to s Vámi šlo z kopce.
        Dva příklady za vše.
        Jeden spolužák, z gymnasia a pak i z vysoké, zastával heslo „Chlast – slast.“ Nyní je úspěšným konkurzním správcem, spokojený otec rodiny, syn studuje úspěšně vysokou školu. Onen spolužák se mnou pravidelně soutěží v požírání kachny (moje oblíbená soutěž kterou jsem pro okruh přátel vymyslel, soutěžíte v tom, kdo dříve sní kachnu. Přílohy nejsou nutné) a nezřídka je vítězem.
        Další spolužák, ještě ze základní školy, žil zdravě. Nepil, nekouřil, zeleninu a další tzv. zdravé věci pojídal, ba dokonce i pohybu holdoval. Výsledek je smutný. Skončil v blázinci jako ten kdo klíče nemá.
        Z toho plyne poučení, že zdravý životní styl je jen mýtus živený výrobci cereálních sušenek, kteří tvrdí, že si ráno dáte jednu súšu a pak jste celý den nadšený a plný energie, genderové vyváženosti a mulitkulturního optimismu.

  2. Mám podobné příklady ve svém okolí… Nicméně děkuji za tip na skvělou soutěž. S dovolením ho v nejbližší době použiju… 🙂
    PS: Pouze se sušenkou po ránu bych zhasla už před devátou ranní…

    • Petr napsal:

      Moje řeč. Správná snídaně se skládá z konve horké kávy, několika kvalitních cigaret a denního tisku. Protože ovšem holduji zdravému životnímu stylu, přidal jsem k této kombinaci i sklenku kvalitního ovocného džusu. Jako jistý staromilec preferuji džus pomerančový.

  3. enka quanium napsal:

    Já budu ležet, přežírat se, pít a kouřit! Tak šťastné a veselé!! 🙂

Zanechat Odpověď

