Kde to vlastně jsme aneb Jen se vrátím pro brýle…

Včera jsme si udělali hezký večer. Domluvili jsme se totiž se sousedy, že zajedeme taxíkem na dobrou večeři do restaurace…

IMG_2673Auto bylo v určenou dobu před domem. Nasedli jsme – sousedka, můj muž a já. Soused nikde. Tázali jsme se sousedky, kde je. Řekla, že to sice neví úplně jistě, ale že je docela pravděpodobné, že ji manžel hledá doma, i když mu důrazně řekla, že už jde. Měla pravdu. Soused přišel a pravil, že nemohl najít svou ženu, protože nepředpokládal, že už odešla, načež si manželé vyměnili několik svižných vět, kdo že koho vlastně brzdí.

Pak si vzpomněl můj muž, že nemá brýle, takže neuvidí na jídelní lístek. Nabízela jsem hlasité předčítání nebo Braillovo písmo, ale on opáčil zcela přesně, co že mu můžu, vystoupil a šel domů hledat brýle. Když se vrátil, pravil soused, že si je docela jistý, že nechal doma peněženku a šel ji hledat… Pak jsme konečně odjeli.

stažený souborV restauraci jsme se moc dobře najedli a navzájem si postěžovali, že naše paměť už tak úplně není jako kdysi, že začínáme zapomínat jména, čísla a vůbec tak nějak průběžně všechno…

Pak jsme zavolali taxíka, aby nás odvezl domů. Na logickou otázku řidiče „KAM PRO VÁS MÁM PŘIJET?“ jsme ovšem nedokázali jednoznačně odpovědět, protože si ani jeden z nás jako na potvoru nedokázal vzpomenout, jak se ta restaurace, ve které sedíme, vlastně jmenuje. Pomohla nám s tím až obsluha.

Samotný odchod už byl hladký: já jsem se vrátila pro šálu a následně si dal zpátečku manžel (rukavice). Jak říkám: byl to moc hezký večer… Ale nechtějte po mně vědět, jak se jmenovala ta restaurace…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Kde to vlastně jsme aneb Jen se vrátím pro brýle…

  1. Dana napsal:

    Nejmenovala se náhodou U tří koťátek?

  2. Přesněěěěě!!! 🙂 Tam jsme ještě nebyli…

  3. Nastesti to je zcela normalni a ceka to kazdeho…

    Moc mne pobavil.

  4. Hmmm… zrovna hystericky něco hledám… bohužel nevím CO…

  5. podobka napsal:

    A co ste jedli…? Pamatas?

  6. Takové to různé… slané…

  7. jolana88 napsal:

    … nemůžu si vzpomenout, co přesně – ale určitě jsem chtěla napsat něco ve smyslu – taky mě to nebolí, akorát se děsně nachodím …

  8. Petr napsal:

    Něco mi říká, že by to byl krásný svět, kde bychom hledali jen jména restaurací, peněženky a brýle, namísto článků, které jsme zcela jistě viděli někde vlevo dole.

  9. máteř napsal:

    Můj věk pořád ještě začíná dvojkou a včera mi musela instruktorka na kroužku radit jak se jmenuje to dítě které mám zapsat do prezenčky. Ehm.
    V práci přijedu z výjezdu a dumám, kde že to ta sanitka byla. Naštěstí nosím poznámkový blok.
    Někdo říkal abych s tím něco dělala, jenže nevím kdo a co.

  10. Ela napsal:

    Můj šestiletý syn mi vždycky říká – jednou necháš hlavu na piáně.. ale jestli si dobře vzpomínám, tak žádné piáno nemáme..

Zanechat Odpověď

