Velmi retro koncert aneb Hobluuuj, Heleno…

img_6103V sobou večer jsem opustila teplo domova, které sálalo z krbových kamen, a vydala se juchat na koncert Rádia Čas. Teda: dost dobrý retro!

První, koho jsme viděla a slyšela, byl Jan Kalousek. Pamatuju si ho jako černovlasého kluka s dlouhým ohonem. Ale… byl tam nějaký prošedivělý krátkovlasý muž. Vzhledem k tomu, že zrovna zpíval ČAS SLUHŮ, musel to být on…

Následoval Petr Kotvald. Hmmmm… Piruety a jiné taneční kreace minulých časů a prapodivný outfit. Asocioval mi Tomiho Paciho ze seriálu Comeback a jeho píseň „VSÁÁÁÁKNEŠ SE DO MĚ JAKO DÉÉÉÉŠŤ…

Pak přiskotačil Peter Nagy. Tam, kde mají muži jeho věku … ehmmm… vyšší čelo, měl natupírované kudrny. A hrál hity mého dětstvé a mládí jeden za druhým a obézní holohlavý muž vedle mě zázračně ožil, začal tleskat do hudby a skandovat „JSME SVOJI, JSME SVOJI!“ Při závěrečné skladbě se muž nakonec rozparádil natolik, že začal řvát  „HOBLUUUUJ!“ což mi vzhledem k rytmu, a vůbec celkovému charakteru písně MARCEL Z MALÉHO MESTA  přišlo poněkud neadekvátní.

Raději jsme si odskočila na záchod, kde jsem se krátce zastavila před zrcadlem. A tam jsem to uviděla. No jo, no… Změnil se nejen Kalousek,  Nagy a Kotvald… Raději jsem šla zpátky…

img_6104A pak… přišla… Helenka Vondráčková! V červených upnutých kalhotách a rudém topíku, přepasáná černým páskem s kozačkami nad kolena, čímž se celkem přesvědčivě zhmotnila moje noční můra. Musela jsem si dát panáka, což mi ovšem výrazně pomohlo. Dokonce jsme se s kamarádkami přidaly k refrénu „SLADKÉÉ MÁÁMENÍÍ“ a učinily jsme synchronně i ten vlnivý odskok Zdeny Studénkové z filmu S tebou mě baví svět.

A řeknu vám, že nakonec mi (ovšem po třetím panáku) Helenka přišla TAK fajn, že jsem do písničky DLOUHÁÁÁ NOC hlasitě zahulákala jako o život „HOBLUUUJ, HELENO!“

 

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Velmi retro koncert aneb Hobluuuj, Heleno…

  1. Henrieta napsal:

    Taková událost se dá popsat různými způsoby.
    Někdo by například napsal:,,V sobotu večer jsem byla na koncertě, kde vystoupila řada populárních zpěváků mého mládí. Uvědomila jsem si tam, jak ten čas letí“.
    Ale to by byla nuda. Vaše podání mě odzbrojilo. A hlavně pobavilo. Díky za zlepšení nálady:-)
    H.

  2. Děkuji a rádo se stalo. A mimochodem – vystoupila tam řada populárních zpěváků… 🙂

  3. Že Kalousek je prošedivělý, Helena má osmou plastiku a Nagy paruku mi přijde ještě tak nějak přirozené. Ale že jsou plešatí Lunetici, tak to je to pravá hrůza, vždyť to poslouchaly naši mladší sourozenci a vlastní děcka v pubertě!!

  4. Tfuj, dej pokoj, to ani nechci vidět…

  5. Na těchhle akcích by se zájemcům měly rozdávat dobrý drogy

Zanechat Odpověď

