Nechci slevu zadarmo aneb Cesta do Mohelnice…

Blogerína mamina jela na výlet. Do Mohelnice. A podělila se o své zážitky…

Dvě ženy přicházejí k okénku Českých drah…

Lenka: „Dobrý den, chtěli bychom zítra jet do Mohelnice a zpět. Dva dospělí, dvě školní děti a tři děti do pěti let.“

Paní v okénku (snaží se zadat požadavek do počítače): „Kolik že máte těch dětí?!“

cdLenka: „Jedno dvouleté, jedno tříleté, jedno pětileté, jedno osmileté a jedno desetileté.“

Paní v okénku (notnou chvíli zuřivě datluje do klávesnice): „1116 korun. Kartou nebo hotově?“

Lenka (automaticky): „Kartou.“ (vytahuje z peněženky kartu)

(opatrně): „Leni, není to nějak moc?“

pastLenka (otáčí se ke mně): „Kolik říkala? Já jsem ji neposlouchala.“

Já: „1116 korun.“

Lenka (vyděšeně): „Kolik?“

Paní za okénkem (nervózně): „1116 korun.“

Za námi se začíná tvořit slušná fronta………

Lenka: „A nemáte nějakou slevu pro rodiny s více dětmi? Nebo skupinovou slevu? Nebo regionální kartu?“

Paní za okénkem: „Takže tu platbu mám stornovat?“

Lenka: „My bychom jenom chtěli vědět, jestli není nějaká levnější možnost, protože to se nám zdá opravdu moc…“

Paní za okénkem (funí): „Tak já se podívám.“

Za námi už stojí asi 8 lidí….

Paní za okénkem: „Tak s tou slevou by to vyšlo na 1023 korun.“

mohelniceLenka (šeptem): „Dělá si prdel?“

Já: „Já nevím, zeptej se jí.“

Lenka (nevěřícně): „Co to je za slevu???“

Paní za okénkem mlčí…..

Někteří lidé ve frontě začínají významně pokašlávat…..

(k Lence): „Myslím, že nás vyjde levněji jet autem.“

Lenka: „Tak proč by pořád tvrdili, že je to ekologičtější, pohodlnější a levnější?“

Já: „Protože by jinak nikdo těmi zaplivanými, předraženými a věčně zpožděnými vlaky nejezdil?“

Lenka: „Kolik je to kilometrů do Mohelnice?“

Já: „Těžko říct takhle z hlavy, ale víc než 130 to, hádám, nebude. Takže pokud ten tvůj Logan nežere víc než obrněný transportér, bude to autem levnější. Možná i o polovinu.“

Lidé ve frontě už hlasitě nadávají…….

Stela (plačtivě): „Mami, já nechci jet autem, já chci jet vlakem.“

Olivka s Lindou a Patrikem (ječí): „My chceme taky jet vlakem.“

Kryštof (otráveně): „Já už chci jít domů!“

(s povzdechem): „Vydrž, jenom koupíme jízdenky na vlak.“

Kryštof (s úšklebkem): „O tom pochybuju.“

Nějaký pán ve frontě: „Já taky…“

Paní za okénkem (hlasitě): „Tak jak to bude s tou platbou?“

Lenka (ještě hlasitěji do prostoru): „Nevysereme se na celou Mohelnici???“

Onen pán ve frontě: „To by bylo úplně nejlepší…“

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Nechci slevu zadarmo aneb Cesta do Mohelnice…

  1. Henrieta napsal:

    Jo! Tak to mě pobavilo! Všude samí andělíčci, svíčky a adventní věnce a tady konečně něco vtipného ze života.
    Hezký večer.
    Henrieta

  2. Petr napsal:

    Já Vám do toho teda nechci kecat, ale párkrát jsem Mohelnicí projížděl, a to vysrání se na ní je asi nejlepší řešení. A ještě vlakem. To ani náhodou.

  3. Sedmi napsal:

    Mazec… Objednávat online… Nebo mít lepší přehled, než paní, která to má v popisu práce…

  4. Ludmila napsal:

    Jó, ČD = čekám dlouho, a to nejen na vlak, ale i u okénka😉 O této instituci bych mohla napsat román na pokračování. Člověk potká zajímavé lidi (třeba úchyla, který si v kupé klidně před tebou strčí ruku do kalhot a dělá, že čte), zvýší fyzičku (když má zčistajasna na přestup asi tak 2 minuty), eventuálně procvičí i hlasivky a mimiku (to když se ve vlaku vyskytne nějaké to protivné dítko) …

  5. Ano! Tento způsob cestování musí milovat každý!

  6. Iveta napsal:

    Opravdu jsem se pobavila a živě představila onu situaci

  7. ela napsal:

    My asi bydlíme u dobrého nádraží nebo nevím, já s ČD nikdy žádný problémy neměla, dokonce se mi vyhybá i zpoždění vlaku🙂

  8. jolana88 napsal:

    ČD jsem neužila tak cca 6 let – a jak tak koukám, začínat s tím nebudu🙂

  9. Dobře děláš!🙂

Napsat komentář

