Není tohle už náhodou turistika? aneb Bych se na to mohla…

img_5546Občas mě  nad pivem ve společnosti přátel popadne při líčení jejich zážitků naprosto zcestný pocit, že turistický výlet může být báječnou záležitostí. A tak – jsem (ve slabé chvilce) kývla, a než jsem se vzpamatovala, rázovala jsem si to lesy a kopci Bílých Karpat. Cesta vedla ukrutně vzhůru, všichni nadšeně šlapali přede mnou v houfu a já – v dostatečné vzdálenosti za nimi – vedla tichý monolog…

.

  • img_5543(Přibližný přepis):
  • Tsss… turistika… že prý… ZDRAVÉ… říkali… kamarádi… to nemůžou být KAMARÁDI, když musím tady… tahle (hek, hek).
  • Ufff… Se potím… To ale … přece…nemůže být zdravé, todleto…
  • Proč…ufff… NAHORU… když pak … zase DOLŮ.. Logiku… to… nemá…
  • Konipas… si tady skáče…( hek) provokuje… kdybych…  křídla… tak bych taky… Kretén jeden… hopsavý…
  • Takhle (hek, hek)  v kavárně… dyť nakonec… čerstvý vzduch tam … taky… (hek, hek, uf) a kafe… cigárko… a já tady jak debil… nahoru…
  • Hele, jiřiny… kvetou… nemám… ráda jiřiny… ty barvy jsou (uf, uf) TAK jásavé a kýčovité… mi to ty kytky dělají naschvál…
  • Prý endorfiny…uf, uf… že prý… nával radosti… Ale KDY?… Už aby… hergot, zasr…. kopec…
  •  No jo, krávy… Se pasou… leží… uf… taky bych… hele… a ten bejk… nesnáším dobytek…
  • Ha! Jsem nahoře… palouček… Salaš…. Jídlóóóó… si k tomu lehnu… uf, uf…

Po krátkém poležení na louce, konzumaci skvělého oštěpku, rohlíku se salámem a několika rakviček, na které jsem si hojně stříkala šlehačku ze spreje (nesli jsem to v batohu, protože mi to přišlo jako adekvátní turistická svačinka) a několika cigárech má nalada prudce stoupla. A řeknu vám: TA PANORAMATA…

Dolů jsem, zaplavena endorfiny zvesela hopsala…

  • img_5547(Přibližný přepis):
  • Dyť nakonec… ta turistika… celkem fajn… takhle se lehce…procházet…
  • Člověk se pěkně zapotí… asi zdravé… to bude… URČITĚ!
  • Jejda, konipásek… to je ale… roztomiloučký ptáček… HOPS!
  • A já bych seděla… v kavárně třeba… tohleto… rozhodně lepší… se pohnout…
  • Jééé… Ty jiřiny jsou krásné… Ty barvy! NÁD-HE-RA… Já prostě MILUJU turistiku!
  • Halóóó! Kamarádi… počkejte na mě… KAM VLASTNĚ PŮJDEME PŘÍŠTĚ???

 

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Není tohle už náhodou turistika? aneb Bych se na to mohla…

  1. Ludmila napsal:

    Taky je moc fajn výlet do Znojma, kde zrovna probíhá vinobraní, když člověk kvůli práškům nemůže ani burčák :.(

  2. To musí být taky super…

  3. sagiti napsal:

    Endorfiny se určitě pořádně vyplavily po návratu domů z hezkého výletu.:-)

  4. jolana88 napsal:

    Takhle doma, vod monitoru – hezký výlet🙂 ale – stejně jsem si, pro jistotu, při čtení poctivě (!) doplňovala hladinu kofeinu i nikotinu😉

  5. Protože jsi rozumná žena…

Napsat komentář

