Chcete mít štíhlé nohy? Navštivte Markse & Spencera…

Každá ženská si občas koupí úplnou kravinu. Někdy nechtěně. Kravinou minulého měsíce jsou pro mě punčocháče zakoupené u Marxe & Engelse. Totiž – pardon (setrvačnost je strašná věc) – u Markse & Spencera…

  • FullSizeRender

    Na fotce to moc vidět není. Věřte mi, že ve skutečnosti jo…

    Vběhla jsem tehdy do obchodu a rovnou zaútočila na prodavačku.

  • „Potřebuji punčocháče. Tělové, nelesklé,“ vychrlila jsem okamžitě svůj požadavek.
  • „Tak to vám určitě doporučím tyhle,“ sáhla pohotově do jednoho z regálů. „Jsou matné a navíc zeštíhlují nohy,“ pravila.
  • „Zeštíhlují?“ tázala jsem se podezřívavě. „A to jako… JAK?“
  • „To nevím,“ prohlásilo popravdě to milé děvče.
  • „No nic, já si je vezmu,“ zhodnotila jsem situaci (kdo by nechtěl mít štíhlejší nohy?) „Asi budou z nějakého pevnějšího materiálu,“ pomyslela jsem si.

Doma jsem punčocháče rozbalila. Hergot, co to…sakra… Byly blbě uskladněné na slunci a vybledly? Koupila jsem aušus? Vždyť jsou…tak jako… flekaté… A pak na to přišla! Po obou bočních stranách se táhly tmavší hnědé pruhy. HA! Tak je to tedy! Má to být OPTICKÉ zeštíhlení! Hmmmm…

FullSize.RenderKdyž to shrnu, nápad možná není až tak špatný. Ale ať jsem se snažila jakkoli, punčocháče se při nošení vždy stočily, takže mi tmavší pruhy různě putovaly po nohou. Ve výsledku to vypadalo, že mám nohy špinavé, na což mě několik kolegyň v práci taktně a rádo upozornilo.

Opticky zeštíhlující punčocháče už nenosím…

Ano. Mám silnější nohy.

No a co jako?!

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, MÓDA A VŮBEC se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Chcete mít štíhlé nohy? Navštivte Markse & Spencera…

  1. Sedmi napsal:

    Vypadá to jako použitý obvaz ze zombie hororu….

  2. eva napsal:

    milé čtení… umím si ty tmavé, nevhodně umístěné pruhy živě představit …

  3. jolana88 napsal:

    já si to teda radši ani nepředstavuju😆

  4. arw napsal:

    😀 To je dobré…

Napsat komentář

