Jak jsem zkoušela být vyrovnaná aneb Do pr… práce…

20001Tak jsem se dnes rozhodla, že budu děsně vyrovnaná. Víte, on si člověk škodí sám. Všemi těmi maličkostmi. Zbytečně se nervuje a zkracuje si život. Nakonec: o tom, co je  pozitivní či negativní si rozhodujeme sami… Ómmm…

V práci už jsem sice několikrát měla trošku náběh na rozčilení, ale pak jsem si vždy v klidu sedla, pravidelně dýchala a představovala si, jak přijdu večer domů a krásně si užiju chvíle klidu.

Konečně! Šest hodin! Doma! Co to? Dveře do garáže nejdou otevřít? Že nejde proud? Sakra! No nic. Ommmm… Se přece nic neděje. Mám klíče! Přece mě nerozhodí taková prkotina…

Aha! Venkovní rolety nejdou vytáhnout. No pochopitelně, vždyť nejde proud. Tak… je tu dost tma, chtěla jsem si číst…ale neva! Hmmm… a taky se přes ty zatažené žaluzie nedostanu na zahradu, abych si zakouřila. Jít kouřit před barák je blbé. No nic. Maličkost. To vydržím.

IMG_4937Tak… kouknu aspoň do kompu. Sakra, cože? Vybitá baterka. Aha!

Televizi… si taky nepustím! No, stejně jsou tam kraviny.

Hezky si udělám vajíčka a kafe… což je vlastně taky blbost, neboť ten zasr….proud… Ómmmmm!!!

Nic, to takhle roz-dý-chám a nebudu se ROZ-ČI-LO-VAT!

Si aspoň  zalezu do vany dokud je v koupelně trochu světlo. Cože? Jako… voda? Studená? Kterej blbec… takhle… kotel na elektřinu…  Do pr…s vyrovnaností!  Se na to můžu… Pozitivní, negativní! Si to zkuste – hladoví, zmrzlí a ve tmě!

Jdu před barák kouřit! A nechtějte mě potkat! Ómmmmm!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jak jsem zkoušela být vyrovnaná aneb Do pr… práce…

  1. Ludmila napsal:

    No jo, jak říkávala moje babička – na posr……. i záchod spadne ;.)

  2. oldwomen napsal:

    jj, elektřinu k životu absolutně nepotřebuji. Se na film na you tube klidně kouknu i při svíčkách.

  3. No jo, když já už mám na kompu slabou baterku…

Napsat komentář

