Zamlžené zrcadlo aneb Jsem úplně nekrásnější…

NEJKRÁSNĚJŠÍ NA CELÉM SVĚTĚ

NEJKRÁSNĚJŠÍ NA CELÉM SVĚTĚ

(VAROVÁNÍ: Vy, kdo jste technický zdatní a vděčně absorbujete všechny vychytávky, NEČTĚTE DÁL! Tohle všechno už totiž dávno znáte…)

Tak jsem dnes dostala nový pracovní mobil. Můj starý už se delší dobu loučil. Dámy jistě pochopí, že na dotaz, jaký  že si přeju, jsem naprosto logicky odpověděla: BÍLÝ…

Pokud jde o  techniku, jsem vážně naprostý diletant. Po mobilu požaduji pouze základní věci. Tak… nedržím zrovna prst na tepu doby… No a co jako?

Musím ale říct, že můj nový mobil skvěle fotí selfíčka. To si jednoduše navolíte funkci NEJKRÁSNĚJŠÍ a na stupnici od jedné do desíti zvolíte intenzitu. S plnou  desítkou vypadáte jako plastová nafukovací panna s očima jako tenisáky.  Už dlouho jsem se tak nepobavila…

IMG_4896Další vychytávkou je ZRCADLO. Prostě čumíte do mobilu a můžete se kdekoli domalovat, vytrhat si obočí nebo zkontrolovat mandle. Praktické! Ovšem – je tu ještě další bonus: pokud fouknete do mikrofonu (i když si při tom připadáte tak trošičku jako úplný debil), zrcadlo se vám postupně zamlží a vy můžete „mlhu“ smazat na displeji prstem!

Asi chápu úpravu fotek – třeba někdo touží po tom, aby vypadal aspoň na fotkách jako Barbína. Zrcadlo – dobře, může se hodit. Ale to zamlžení?

Moc vás prosím: můžete mi někdo vysvětlit – K ČEMU TO VLASTNĚ JE???

Vaše vděčná blogerína

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Zamlžené zrcadlo aneb Jsem úplně nekrásnější…

  1. Enka Quanium napsal:

    Tak jistě, že bílý!!😀
    A k čemu je smazatelné zamlžení, to netuším.. myslím, že se vývojáři předhání, kdo vymyslí větší pičovinu😀 tenhle má slušnou šanci!

  2. Marie napsal:

    Kdyby tě někdo křísil,tak ti dá dýchnout na to zázračné zrcátku a když se zamlží,tak hurá žiješ.

  3. Sedmi napsal:

    Děti to zabaví, než si vypiju kafe😀

Napsat komentář

