Klidná neděle aneb Máš na střeše chlapa…

Zhruba před hodinou u nás zazvonil zvonek. Uklízela  jsem, manžel byl na golfu. V neděli chodí akorát sousedky na rychlé kafe a pár drbů. Tak jsem otevřela. Za dveřmi stál chlap. Kolem třiceti.

2005-10-26-2Nejdřív jsem si myslela, že je  retard. Mlčel a kulil oči. Pak jsem si uvědomila, že mám na obličeji pleťovou masku z bahna a na vlasech, vyčesaných do vysokého kokrhelu, vlasový olej. Pohled pro bohy (a pro sousedky, které jsou už zvyklé.)

  • „Tak jsem tady!“ vykoktal pracně po chvíli a stále na mě zíral.
  • „Ehm… super!“ řekla jsem já. „Co chcete?“
  • „Já bych … potřeboval vylézt k vám na střechu,“ řekl ten chlápek

Uvědomila jsem si, že se bláznům  nemá odporovat. Konec konců, jsem součástí vysoce tolerantní a humánní společnosti, a má-li můj spoluobčan nutkání vylézt zrovna na NAŠI střechu, patrně bych mu to měla umožnit.

  • „Ale jistě, jen pojďte,“ vyzvala jsem ho přátelsky, až mi popraskalo na obličeji to bahno, pokynula ke schodům a přemýšlela, čím ho můžu v případě útoku bacit. Chlápek se mezitím trochu zkoncentroval, vyrovnal se s mým vzhledem a vysvětlil mi, že se domluvil s mým manželem,  že sundá ze střechy nějaké připojení.

asus-dsl-n11-2-in-1-wi-fi-adsl-2-2-modem-routerByla to super návštěva. Chlap se protáhl střešním oknem, nespadl, odnesl ze střechy divnou krabičku a navíc mi tu nechal pětistovku. Mohl by chodit častěji…

Kromě toho mi sousedka napsala SMS: MAS NA STRESE CHLAPA.

Jasně že mám… HEČ!!!

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Klidná neděle aneb Máš na střeše chlapa…

  1. jolana88 napsal:

    Byl hodnej – jinej by si za ten „šok“ vo pěťo ještě řekl. Máš hodnou sousedku – ta moje by psala SMS taky, ale nééé mně😛

Napsat komentář

