Vliv vzdělání na manželství aneb Konečně mám jasno…

IMG-20130727-00038Včera jsme v místní hospůdce zapíjeli čerstvě narozenou vnučku od sousedů. Byl to fajn večírek. A protože byl pátek, pořádně jsme holčičku zalili zelenou a pivem. Tak… aby byla zdravá, že jo?!

V pokročilejší večerní hodině se debata stočila k mineralogii. Neptejte se proč. Nevím! V hospodě se prostě semele všecko. A já si matně  vzpomněla na Mohsovu stupnici tvrdosti, kterou jsme brali na gymplu. A za nic na světě jsem si ji nemohla vybavit. V mé paměti zůstal jen topaz, korund a diamant, přičemž jsem nabyla dojmu, že jedničkou je grafit. Strejda Google mě ovšem okamžitě nad pivem usvědčil, že jedničkou je… přece MASTEK!

Pozdě v noci, kdy jsme konečně s manželem zalehli do postele, jsem nemohla usnout a v hlavě se mi z nějakého důvodu pořád převalovaly ty minerály.

  • belik02„Simtě, já to prostě nechápu! Můžeš mi vysvětlit, jak to vy chlapi vlastně máte?“ nedalo mi to.
  • „Proboha, co jako?“ zakvílel manžel, který už pochopitelně skoro spal (ono pivo je výborné sedativum).
  • „No to mi teda řekni, jak  můžeš žít tak dlouho s NĚKÝM, kdo si přes třicet let evidentně myslí, že jedničkou v Mohsově stupnici je GRAFIT? Dyť to je … prostě strašné!“ nemohla jsem pochopit.
  • „Tssss… úplně jednoduše!“ odfrkl a přetočil se na druhý bok. „Máš totiž… MOC HEZKÝ ZADEK,“ prohlásil, načež definitivně usnul.

A tímto jsem konečně jednou provždy pochopila, jakou váhu má ženské všeobecné vzdělání v manželství. Teda… upřímně… čekala jsem víc!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Vliv vzdělání na manželství aneb Konečně mám jasno…

  1. Ludmila napsal:

    A tož, co už s chlapem, třeba se hodí aspoň na něco, u čeho nemusí mluvit a myslet – například vibrátor trávu neposeká 😉

  2. Na grafit ani mastek se manzel ulovit neda. Chlapi jsou vizualni tvorove, takze nic moc vic bych neocekavala.

Zanechat Odpověď

