Když můžou kočky – tak proč ne JÁ?

IMG_3923Před nedávnem jsem si způsobila lehkou barevně estetickou újmu vlastnoručně umíchanou kurkumovou maskou. Nicméně – výzkum na poli krásy si prostě žádá i oběti. A tak jsem to riskla a na základě článku s recepty blogerek jsem zkusila pleťovou masku z… ehmmm…  kočičí podestýlky.

Upřímně – klochtat v misce něco, co normálně dávám naší Jůů do záchodku mi přišlo dost nepatřičné. Naštěstí zrovna nebyla doma (ráno ji vyzvedl rezavý kocour od sousedů), protože už tak nemá o mém duševním zdraví valné mínění.

IMG_3925Bentonitové kočičí stelivo bez parfemace  jsem nasypala do misky, zalila teplou vodou a čekala, až nabobtná a vytvoří kaši. A pak jsem TO nanesla na obličej…

A zatímco jsem vypadala jako svoje vlastní  posmrtná maska, googlila jsem info o jílových maskách s bentonitem. Nakonec jsem i se svou ADHD dospěla k názoru, že je podestýlka (v případě, že bych toužila po jílové masce) výrazně levnější.

IMG_3928Závěr: pleť byla po umytí vyčištěná, napnutá a hezky prokrvená. Výsledem mě natolik příjemně překvapil, že to pravděpodobně ještě někdy zopakuju.

Znervózňuje mě pouze jediná drobnost – naše kočka (která už se vrátila z rande) se mi neustále snaží sedat na obličej… Doufám, že….

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Když můžou kočky – tak proč ne JÁ?

  1. Sedmi napsal:

    Lol tak to by mě fakt nenapadlo

  2. No – mě taky ne – já to někde vyčetla. Ale fakt dost dobrý!

  3. Ludmila napsal:

    Nó, to tedy nevím, co by mi na podobné pokusy sdělil náš Piši😉

  4. jolana88 napsal:

    😆 Díky – ode dneška (i když tipuju, že jim to vydrží max týden) mám chvilku klid od domácích průpovídek typu:“matka není zcela při smyslech“😛 PS: netuším proč, ale šli se podívat z čeho se skládá písek, co kupujeme my❓

  5. Marie napsal:

    Já chci taky zkrásnět, jdu koupit kočku.

  6. arw napsal:

    To jsou věci🙂 Ale nemám kočku!

  7. Daysy napsal:

    Páni, tak to by mě v životě nenapadlo.😀 Ale podle tvého „recenze“ to zní skvěle.😀

Napsat komentář

