Jen růžová to může být, tydydudu dyp, dyp…

Tak jsem neodolala a svou sbírku rozšířila o další jed. Mám pro ně totiž slabost…

IMG_3875Na nový Poison od Diora jsem se těšila, i když jsem své očekávání záměrně krotila vzhledem k  avizovanému RŮŽOVÉMU flakonku a opravdu „kreativnímu“ názvu POISON GIRL. Ostatně, velká zklamání mi v posledních letech uštědřil Chanel v podobě Coco Noir a také YSL s Black Opiem. A teď růžový jed pro dívenky…

Flakonek mě  při prvním setkání až tak moc nevyděsil, na rozdíl od vůně, která mě po stříknutí na papírek rozčílila. Cože? Lízátko? To jako fakt? Od Diora? Je to v pytli! Poctivé parfémy jsou v čudu! Kolem mě bude v budoucnu jen cukrová vata nebo ostré aldehydy, které z mé nozdry roztahují do velikosti koňských!

IMG_3877Pak jsem to riskla a stříkla si ho v parfumerce na kůži. Prvoplánový cukříček se rozležel do něčeho jako  La Vie Est Belle. Zhruba po deseti minutách mi na kůži začal vzdáleně připomínat poněkud zjednodušený a přislazený Allure Sensuelle. Pak ještě trošku vylezly mandle a jed se stal pro mě snesitelný, vzdáleně asociující Hypnotic. A tak jsem si ho koupila.

Mé pocity jsou… smíšené. Nejsem vyloženě zklamaná. Chápu, že Dior tímto počinem logicky cílí na mladší ročníky. Ostatně – pokud by mladá dívka váhala, zda je to skutečně vůně pro ni, má to na tom flakonu pro lehčí orientaci i napsáno – takže zásah!

IMG_3879Milý Diore!

Moc prosím! Mohl bys umíchat něco těžkého, silného a omamného, narvat to do černého flakonu (třeba s reliéfem náhrobku) a nazvat to Senior Hypnotic? Klidně Ti své know-how věnuji. Neboj, bude to zaručeně trhák! Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti. S přátelským pozdravem

vděčná já

 

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice VŮNĚ se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Jen růžová to může být, tydydudu dyp, dyp…

  1. Tenhle clanek mne tak moc po ranu pobavil. Diky!
    Obavam se, ze na flakon senior nedaji, ale mozna wisdom …idealni pro nas, no ne? ;-)))

  2. Sedmi napsal:

    A co Ysl Belle d’opium?

  3. eva napsal:

    moc hezké hodnocení parfému🙂
    také čekám na něco extravagantního pro seniorky !!! a ne moc sladké – mám alergii na včelí štípance !

  4. Zkusím ještě Diorovi napsat a upřesnit to…🙂

  5. sagiti napsal:

    Nic proti Evě,ale to jsem jediná,které vadí slovo seniorka? :-(( Starší dáma zní líp.

  6. jolana88 napsal:

    Tož Ti držím palce. Já si psala Giorgiovi o Idole – a Nic😦 PS: radši seniorka než „starší“🙂

  7. arw napsal:

    Parfém ve tvaru rakve je můj sen :)) ale ne sladký, těžký, spíš svěží jako vítr na hřbitově😀

Napsat komentář

