Jak jsem byla skoro v Hrusicích aneb Zatracená aplikace…

IMG_3844 Na cestě z Ostravy do Prahy jsme se s manželem chtěli stavit v Hrusicích. Závan dětství. Kocour Mikeš, hospoda u Sejků, která byla oblíbeným místem Josefa Lady, a tak…

Mohla by to být příjemná cesta, nebýt navigační aplikace v mobilu. O to, abych manžela někam směrovala podle mapy, se už dávno nesnaží. A tak to vyzkoušel s mobilem…

Tušila jsem, že to bude peklo. A bylo…

.

  • Manžel: „Není někde nějaká zácpa?“
  • Já: (rozpačitě) „Zácpa? Hmm, hmm…“
  • Manžel: „Tak je nebo není?“
  • Já: „Ehmmm…no… Nevím!“
  • Manžel: (naléhavě) „Ježiš, tak se koukni! Vidíš přece, kde jsme?“
  • Já: (beznadějně čumím do mobilu na změť čar): „Tak… těžko říct…“
  • Manžel: (zvýšeným hlasem) „Hernajs, tady ta šipka, přece! Prostě zmáčkneš vycentrovat a uvidíš nás. Šmarjá, ne tam! Tady!“
  • Já: (zmateně) „Ahááá…“
  • Manžel: „Fajn! A kde je nejbližší sjezd na Hrusice?“
  • Já: (tiše): „SJEZD? No, asi … tady?“ (Ukazuju  mobil).
  • Manžel: „Šmarjajozef! Kde – TADY? Ukaž! Tohle? To je přece most!“
  • Já: „Tak… já nevím…tohle?“
  • Manžel:Grrr… Tohle je NADJEZD! To snad není  možný, tohleto! Vycentruj to a zapni tu kecací ženskou, ta mi řekne, kde mám odbočit!“
  • Já: (mačkám šipku): „Já jsem… asi… něco se…“
  • Manžel: (důrazně) „MI-LÁČ-KU.! Tys to celé … grrr… vymazala! Ty… No nic, to se… stane..  Kruci, kde je ten pitomý sjezd? DOPRDELÉÉÉÉ! HRUSICÉÉÉÉÉÉ! Přejeli jsme to!“
  • Já: (plačtivě): “ Já za to (vzlyk) nemůžu. Já jsem…jenom… zmáčkla (vzlyk) tu pitomou šipku… a ono se to… Já to nechcíííí…. Já to nenávidím… Už jsem na to staráááá (vzlyk). Zasranááá aplikacéééé…“ (smrk).
  • Manžel: (přerývaně dýchá a cedí mezi zuby): „Tak… Vždyť se- nakonec nic  ne-dě-jě, lás-ko. Tak… prostě … navštívíme Hrusice … grrr….  JINDY!!! 
  • IMG_3846
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jak jsem byla skoro v Hrusicích aneb Zatracená aplikace…

  1. jolana88 napsal:

    Já to věděla, že Tě znám! Ty musíš být příbuzná toho pána, co s náma bydlí😆 Ale jsem na tom líp než manžel🙂 Preventivně už věci, byť vzdáleně připomínající mapu, GPS nebo tak ani neumisťujeme do jeho blízkosti. Padají z něj pak totiž podobná cizí (rozuměj sprostá) slova jako:“…stará, křáp jeden, kterej blb todle vymyslel, já jsem normální…“ a tak😛

  2. To jsme tutově blízcí příbuzní!!!

  3. Ludmila napsal:

    Taková navigace dokáže zajímavé věcičky – když u nás měla koncert paní Rottrová, tak musela čekat na pana Wykrenta, který podle navigace dorazil místo do místního sálu na nádraží …

  4. Ufff… Nejsem sama. Evidentně to není ve mně, ale v navigaci…

Napsat komentář

