Hokus pokus aneb Pleťová maska barvící…

Nevím, co mě to napadlo. Ale zase jsem si uklohnila ve jménu krásy něco, co mě na dva dny hluboce (barevně) poznamenalo…

IMG_3837Nějak jsem se poslední dobou  zaměřila na kurkumu. Přečetla jsem si mnoho pojednání o jejích účincích na pleť (zanechává zlatavou zář, chrání  před akné, zlepšuje prokrvení, podporuje tvorbu kolagenu atd.), což mě nadchlo. A s překotností, která je vlastní lidem, zrozeným ve znamení Berana, jsem si pragmaticky řekl: ČÍM VÍC, TÍM LÍP.

A zakoupila jsem kurkumu.

Výroba pleťové masky byla snadná. Do trošky zakysané smetany jsem prostě narvala tři lžíce prášku, nanesla to na obličej a čekala na tvorbu kolagenu a zlatavou zář…

IMG_3840Prosím vás, nemohl by  někdo napsat (pro podobná paka, jako jsem já) na každý výrobek varování, že kurkuma barví jako sviňa?

Tak… zář se nekonala! I po několikerém umytí byl můj obličej  ŽLUTÝ a  asocioval akutní selhání jater. Kolagen neumím posoudit a prokrvení přes tu příšernou barvu taky ne. No nic. Čína je v kurzu, tak aspoň jdu s dobou.

.

A už vím, co zkusím příště. Indigo! To prý je na pleť úplně nejlepší…

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, Uncategorized se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Hokus pokus aneb Pleťová maska barvící…

  1. jolana88 napsal:

    Tohleto se dělá člověkovi? Víš, jak nerada čistím monitor, natož klávesnici ?😆 S Tebou se doma nenudí, což? Myslela jsem, že u kurkumy je psáno „žlutý kořen“ zcela jasně😀 PS: na růžovou líc můžeš klidně červenou řepu, na zhnědnutí kakao (tím si barví lidi i vlasy)😛

  2. Díky, díky za Tvé rady. Řepu určitě zkusím… A pro lidi s ADHD je varování žlutý kořen málo!

  3. eva napsal:

    tak konečně jsem se v pondělí zasmála🙂 fakt je, že kurkuma barví jak sviňa😦

  4. Svatá pravda! Testováno na lidech…

  5. Sedmi napsal:

    Teda ty jedeš😀 kurkuma se používá i jako barvivo na textil…

  6. To už vím taky. Zaprasila jsem si i tričko…😦

  7. udvouverunek napsal:

    Boží!:) A zkus na ni dát jar, to je teprv barvička! Veronika

  8. Marie napsal:

    Triko už jsem nevyprala ,na hubu nezkusila,ale do žaludku každý den jednu lžičku.Prý má léčivé zázračné účinky podle indického lékaře.

Napsat komentář

