Všechno nejlepší k narozeninám aneb Dejte se vyšetřit…

IMG_3833Ke svým nedávným narozeninám jsem kromě hodnotných darů a záplavy květin dostala též dopis z nemocnice. Srdečně mě zvou na mamograf.

Jak milé!

Nejdřív jsem se domnívala, že půjde o báječnou párty v kostýmech, kterou bych mohla poctít svou návštěvou třeba v převleku za měkké rentgenové záření či dekompresní desku, ale mýlila jsem se…

Tuším, že v příštím roce k životním jubileu dostanu od našeho milého zdravotnictví pozvánku na preventivní vyšetření (lidově zvaném hovnotest) na okultní krvácení, což ovšem může mnohé oslovené oslavence lehce zmást, protože k okultismu to má jenom kousek. Nicméně je báječné, když vám zdravotnictví taktně písemně sdělí, že neexistuje zdravý člověk (a ve vašem věku už vůbec ne), ale pouze špatně vyšetřený, takže  se bude snažit…

Nedávno na mě také nesmírně zapůsobila rozhlasová reklama na Protonové centrum, v níž jásavý hlas zval k návštěvě a juchal, že protony jsou SEXY! Sice nevím, kdo ti Protoni jsou, ale pravděpodobně to budou nějací hezcí kluci, kteří  tou moderní vědeckou metodou „odháčkovávají“ ženy.

Je toho tolik zajímavého v tom našem zdravotnictví! No –  jen počkejte. Taky  budete mít narozeniny…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK, Uncategorized se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Všechno nejlepší k narozeninám aneb Dejte se vyšetřit…

  1. jolana88 napsal:

    Asi mám protekci, či co .. neboť pozvánku na mamograf jsem dostala „mimo“ – ani svátek, natož narozky. Když jsem – coby doprovod – zabloudila na RTG, ptala jsem se „co včil“. Obejít praktika nebo gyneko, donést doporučení, objednat se?❓ Myslim, že zprávy šíří „markeťyngové“ oddělení🙂

  2. Markeťyng fšude… No jóóó, to za mých mladých časů nebývalo…🙂

  3. Dodatečně vše nejlepší! Oni posílaj něco k třicátinám?!

  4. Ne, k osmnáctinám… A díky!🙂

Napsat komentář

