Je libo ECO BIO MAROCCO?

Dnešní příspěvek využiji výhradně k propagaci sebe sama a svých blízkých (což dělám tak jako tak – ostatně – od toho tak nějak osobní blog je, že?!) Rozhodli jsem se totiž ve svém životě lehce změnit směr. A dnes si můžete prohlédnout první výsledek (i s povinnou legendou)…

logo

Maroko5Před téměř třemi lety jsem na dovolené v Maroku koupila marocký jíl a opunciový a arganový olej. Tak nějak proto, že to tam prostě kupovali všichni a davová psychóza je děsná věc. Účinky přírodních přípravků mě tehdy velmi překvapily. Předčily nejen můj oblíbený zinek, ale také Eryfluid (který se už mimochodem nevyrábí)  a kortikoidy. No a kdo jiný má sklony ke všemu co je zdravé a přírodní, než právě já? (Třeba…ehmm… tabák…)

Pak to jen kapku trvalo, než do sebe všechno správně zacvaklo.

Nejdřív se rozhodnout. Pak vybrat s klidným svědomím to nejlepší. Nasmlouvat celou spoustu věcí. Nakoupit. Dopravit (óóó, hrůzo!) Vyřídit. Vytvořit. Pohádat se. Usmířit. Nezblbnout. Nevěřit. A věřit. A to všechno ostatní.

DÍKY! VŠAK VY VÍTE KDO…

(BTW – víte, že nejdelší děkovnou řeč na Oskarech pronesla v roce 1943 Greer Garsonová, která získala sošku za hlavní roli ve filmu Paní Miniverová? Údajně děkovala přes pět a půl minuty.) No nic, já to zkrátím!

Dneska začínáme. Mrkněte SEM a držte palce…

Mimochodem – slogan pro firmu se vymýšlí dost těžko! Asi nejlepší pracovní verze po pár panácích zněla:

ZÁHIR-RAPÍR-TAPÍR

MAROKO- BAROKO- ROKOKO

(ještě štěstí, že se neujala…)

ROLLUP_ZAHIR_TISK.pdf_page_1

 

Vaše ECO BIO blogerína + ZAHIR 

.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Je libo ECO BIO MAROCCO?

  1. Sedmi napsal:

    Hezký, jdu kouknout 😀

  2. Kochni se! Já se toho zatím dneska nemůžu nabažit…🙂

  3. mirkau napsal:

    Tyjo! Gratuluju a přeju úspěch!

  4. jolana88 napsal:

    Gratuluji – přeju Ať se daří🙂

  5. Jana Kovářova napsal:

    Ahoj, určitě vyzkouším. Miluji biokosmetiku😉 osobně používám tuto http://shop.sardinie.cz/bio-kosmetika/ a jsem s ní nadmíru spokojená, ale ráda ozkouším i Zahir😉 Jinak hezky blog. Budu číst pravidelně. Jana.

  6. No to sem zvědavá, jestli mě to omladí aspoň o…..dvacet, třicet?

  7. Evelin napsal:

    Moc gratuluju! Ať se daří!

Napsat komentář

