Jaro budiž pochváleno aneb Dneska to ale ještě neplatí…

Veronika ze dvou Verunek mě vyzvala, abych se podělila s ostatními o svých pět (ne)zbytečností, kterými se snažím přivolat jaro. Tak… tady to máte…

botománie1) Většinou někdy začátkem dubna, zmámená prvním větším oteplením a příslibem vůni, ošetřím a uskladním kozačky a odnesu do čistírny zimní kabáty a bundy. Jelikož je však zima mrcha zákeřná, každým rokem číhá přesně na tento můj krok a okamžitě znovu udeří. Zmateně vytahuji boty a klepu se v jarním kabátku…

IMG_34112) Vyzkouším všechny letní šaty, které mám. Ukáže se, že se překvapivě zase o něco seschly. Propadnu panice, kterou je třeba zajíst čokoládou, korbáčky, tyčinkami a zbytkem prejtu. Při nejbližší příležitosti vyrazím do obchodu, abych si koupila na sebe něco nového a zjistím, že velikosti všude zákeřně přečíslovali, aniž by o tom někomu něco řekli.

 

IMG_36263) S prodlužováním dne a zvýšením světla se u mne dostaví nezvykle dobrá nálada, takže si svévolně snížím dávku antidepresiv.

Po 14 dnech se můj stav výrazně zhorší, takže si léky zase přidám na plnou palbu.

Trvá další dva měsíce, než se dostanu do normálu a své chyby každoročně hořce lituji.

 

IMG_35024) Přemýšlím o tom, že bych už konečně mohla  život vzít do svých rukou a něco změnit. Třeba jíst zdravěji, kapku se hýbat a především být důsledná, soustředěná a rozhodná! A taky bych mohla přebudovat a modernizovat domácnost!

Nakonec se vybiju zakoupením nového ubrusu a instalací jarní dekorace na stůl.

 

IMG_36285) Vzhledem k tomu, že jsem nesmírně zimomřivá a roztávám až v létě zhruba při třiceti stupních, nosím celou zimu na sobě dva páry těch nejteplejších ponožek.

  • Pokud v předjaří teplota překročí deset stupňů, váhavě jeden pár sundávám a sleduji, zda to zdravotně vydržím a nezahynu na omrzliny…

 

Ovšem letos to bude  úplně jinak! To vám garantuju! Kabáty odnesu do čistírny až v květnu. Nevysadím antidepresiva. Navíc začnu zdravě jíst a cvičit, budu důsledná, soustředěná a rozhodná! Ale … až od 20. března, dneska to  ještě neplatí. Takže jdu dojíst ten prejt a možná by se hodil i kousek vánočky… Kde mám, sakra, ty druhé ponožky?

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Jaro budiž pochváleno aneb Dneska to ale ještě neplatí…

  1. Ludmila napsal:

    5 věcí na přivolání jara ? Hm, to se nějak nemůžu dopočítat – napečení na velikonoce, umytí oken, sáhodlouhé shánění čehokoliv na moje miniaturní nohy, eventuálně pokus o zhubnutí nějakého toho deka – a pátá věc mě už bohužel nenapadá … Leda že bych si na jaro uštrikovala nové teplé ponožky na spaní, když mě ty tvoje tak inspirovaly ?

  2. sagiti napsal:

    Kdyby se jaro přivolávalo podle mých nezbytností,tak by přešla zima rovnou do léta,protože až dlouho poté co přestávám doma topit,ukládám na dno skříně péřové papuče z Jysku,ve kterých spím.Jo a v těch papučích mám na nohou ještě dvoje ponožky.Když jsem to jednou popisovala své kamarádce,tak se smíchy málem umlátila,protože ona i v zimě spí NAHÁ a bez čehokoliv na nohou.

Napsat komentář

