Potřebuju pár drobností aneb Zkusím nakupovat moderně…

IMG_3508Když tuhle přišla moje kamarádka domů, za oknem našla list papíru, popsaný písmem své téměř sedmileté dcery. Stálo tam zhruba toto:

PŘIVESTE MI PLAVKY BES RAMÍNEK A TRYČKO SE SRCEM A ABY BYLO Z FLITRŮ. 

„Komu to píšeš?“ chtěla logicky vědět matka. „Ježíšek tu byl přece nedávno a přijde  zase skoro až za rok,“ vysvětlovala.

d53933746Dítko převrátilo oči v sloup:

„Tsss! Ježíšek! Dyť já přece píšu  do E-SHOPU! Oni mi to pak přivezou normálně poštou…“ prohlásilo suverénně.

Je ovšem fakt, že se pak po delším rozhovoru obě vydaly na nákupy a přinesly plavky, tričko se „srcem“ i leccos jiného.

Ale ten nápad mě dost zaujal. Velmi nutně totiž potřebuji pár věcí. Jdu psát seznam. Totiž… co když ten nebeský e-shop přece jen funguje…

.

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Potřebuju pár drobností aneb Zkusím nakupovat moderně…

  1. Sedmi napsal:

    LOL😀 takovehle vzkazy ted dostavam docela casto

  2. Ludmila napsal:

    Hm, a to si můžu takhle napsat i o kilo hladké mouky a jedno máslo ? A jak rychle doručují ?;-) Nechce se mi totiž do obchodu a musím něco napéct😉

  3. Zkus. Já psala včera o cíga, smažák a colu a zatím nic…

  4. Ivet napsal:

    😀 Ty děti jsou pěkně modernizované…musím vyzkoušet, ttřeba to zafunguje😀

  5. jolana88 napsal:

    Hodná holka – synek si říká rovnou o číslo karty😆 PS: teď už ale aspoň vím, proč naše holčičky tahají papíry na parapet. Rovnou jim ty bonzácký stížnosti zatrhnu!😛

Napsat komentář

