Toužíte po plných rtech? Způsobte si otok…

Nikdy jsem netoužila mít rty jako dvě jelita. Ostatně – často mívám opary a virus tuto iluzi zvládá celkem bravurně. Nicméně – touha žen po plných rtech evidentně inspiruje  výrobce k vytváření různých pitomin, které se dají zpeněžit. Jako třeba fulllips…

zvetseni-rtu3Narazila jsem na TO náhodou. Asi už fullips znáte, je to poměrně stará záležitost, ale já se pobavila…

Plastový kalíšek (můžete vybrat ze tří velikostí) přisajete na navlhčené rty a vytvoříte podtlak. Necháte chvíli působit, sundáte – a máte pusu jako vrata do garáže. Podle potřeby opakujete. Odulé rtíky vám prý výdrží od 30 minut do tří hodin. SUPER! Pokud někam jdete, hodíte kalíšek pro jistotu do kabelky. Když rty začnou splaskávat, kdekoli otok diskrétně obnovíte…

Vzpomněla jsem si, jak jsme se tímto efektem  „vcucu“ bavili zhruba před třiceti lety v hospodě, kde nám k tomu stačila malá sklenička na panáka. Nebo když jsem si jako dítě přikládala na nohu trubici od vysavače. Měla jsem ji přikládat na rty. Mohla jsem mít už tehdy fullips a být pokroková!

zvetseni-rtu-maly-ovalMáte-li na to máte nervy, najděte si nějaké video – nicméně vás varuju! Sebekrásnější dívka vypadá s přicucnutým kalíškem poněkud… přiblble.

Narazila jsem i na počeštělý výraz fulllips. A souhlasím! Ten, kdo je ochoten do plastového nesmyslu investovat zhruba pětikilo, si totiž nezaslouží fullips! Ten si  zaslouží rovnou… PUSÁTKO! 

 

Fota: evropskevlasy.cz

 

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, Uncategorized se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Toužíte po plných rtech? Způsobte si otok…

  1. jolana88 napsal:

    neznám – nechcíííí 🙂 PS: něco na zvětšení mozku lidi nemaj??

  2. oldwomen napsal:

    Checht, já si hubicí od vysavače dělala krátkodobé zdravé tváře. V čase před prvním vyrašeným chloupkem. To jsem přešla, pod vlivem pokleslé literatury na papírky od Kara. Když už cikorku neprodávali🙂 Kdy ty anemické časy jsou😛😆😀

  3. Áááách…. Vzpomněla jsem si na maturitní ples. V hmoždíři jsem roztloukla vánoční baňku a lesklý prach zafixovala na vlasech Lybarem…

  4. Sedmi napsal:

    ufff… no ja jsem zase vzdycky resila spis opacny problem… a kdyz si dneska namaluju rudou, tak to taky stoji za to, nastesti to je od te doby in😀

  5. Zkus hlavu v mrazáku. To by mohlo rty zmenšit…🙂

  6. Martina Elegant napsal:

    Líbání funguje taky a je to větší zábava:-)

  7. Tak… určitě…🙂

  8. Ludmila napsal:

    Zase jedna záležitost, jejíž smysl nechápu, a jenom mým věkem to asi nebude …

  9. To jsem ráda. Měla jsem totiž z toho takový pocit, že už jsem ve svém věku nesnesitelně šťouravá a nechápu moderní trendy…

Napsat komentář

