Ježíškovské dozvuky aneb Prostě miluju dárky…

Vánoce zmizely tryskovou rychlostí a zanechaly mi tu – k mé velké radosti – několik předmětů. Tak jasně, že jsem především bytost nesmírně duchovní, netoužící po hmotných statcích, ale někdy…

IMG_3237ALAMBAR. Laboratorio Olfattivo (to si nejsem z nějakého důvodu  schopna zapamatovat). Zdá se, že v budoucnu bude mou stálicí vedle Hypnoticu, Habanity  a Sacré. Ambra, vanilka, kakao, bergamot a skořice jsou nakomponovány do optimistického hřejivého oparu, do něhož se vám chce v zimě zachumlat. Kořeněné, originální, neulepené. PA-RÁ-DA! Díky, Ježíšku!

 

IMG_3240.JPG

BEAUTY ROLLER. Dermaváleček s droboučkými jehličkami z titanové oceli vám má promasírovat pleť, která se tak báječně připraví na vstřebání potřebných látek. Vyhlazuje, prokrvuje, tonizuje, rozjasňuje a tak… Zatím jsem ho pouze několikrát přiblížila k obličeji, načež jsem ztratila nervy a vzdala to. Myslím, že se na to cílené prokrvení budu muset trošku posilnit…

IMG_3253NÁUŠNICE SWAROVSKI. Krásné a variabilní. Můžete je nosit jen jako „pecky“ nebo k nim přidat druhou část. Náušnici prostrčíte uchem, za kterým nasunete trojúhelník (ano – musíte se trefit do té MALÉ dírky) a upevníte puzetou. Drobné krystalky vám pak efektně lemují spodek ušního lalůčku. Jak prosté, milý Watsone! (Pokud ovšem máte dost trpělivosti a skvělou jemnou motoriku. Já z praktických důvodů ozdobu většinou ráno vynechávám.)

 

IMG_3244KOSMETIKA FARMONA. (Tady jsem Ježíškovi sama fušovala do řemesla). Vyzkoušela jsem sprchový gel (banán a kokos), tělovou pěnu (opět banán a kokos) a tělový cukrový peeling (perníčkový). Příjemná konzistence, velmi příznivá cena. Pokud máte rádi takové ty chemické cukrátkově „jedlé“ vůně jako já, klidně si oslaďte koupel (a cukrový peeling nezkoušejte, je slaný…)

Pokud jde o dárky, v březnu mám narozeniny. Upřímně doufám, že dostanu něco kvalitního, abych se mohla dál vzdělávat a osobnostně růst. Nicméně… nějaký parfémek, šáteček nebo náušnice  mě pravděpodobně neurazí!

.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA, Uncategorized se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Ježíškovské dozvuky aneb Prostě miluju dárky…

  1. jolana88 napsal:

    Beauty roller byl za trest nebo za odměnu?🙂 zahlédla jsem „jehličky“ a konečná. Ještě že jsem si předtím prohlédla ušnice

  2. oldwomen napsal:

    Fakýrské zážitky ráda přenechám druhým. Raději zůstanu u hrubých a neprokrvených lící. Momentálně jsem ve fázi, kdy mi všechny dámské vůně připadají těžké, sladké, ulepené. Hodila jsem krátkodobý remake puberty a koupila si modrý pánský fáčko. Na druhou stranu je fakt, že momentálně dělám doma a ven moc nos ani tělo nevystrkuju.

  3. Sedmi napsal:

    ty nausnice vypadaji fakt dobre… ty jehlicky uz o dost mene… ja nejak nesnesu tyhle moderni vynalezy, jsem v tom asi dost konzerva… ale pokud vyzkousis, dej vedet😀

  4. Dám. Asi zkusím nejdřív pro jistotu jen krk…

  5. enka quanium napsal:

    Roller mám!! Zas takové sadomaso to není, klidně to zkus! Ale nejsem si jistá, jestli funguje, protože nevím, jak bych vypadala, kdybych ho nepoužívala.. chybí mi jednovajenčné dvojče pro srovnávací test🙂

  6. Ludmila napsal:

    Náušnice na podobném principu jsem měla, ale kde skončily ? Ach, ta skleróza … A ten sprchový gel banáno-kokosový vypadá zajímavě, možná se po něm porozhlédnu, dík za inspiraci !

Napsat komentář

