O statečném princi aneb To jsou ale blbé fóry…

IMG-20130727-00038Život se po svátcích vrací k normálu. Včetně zasedání pánského klubu (někdy nazývaného též klub egyptologů), což je jen chabá zástěrka pro normální pivní tlachání mého muže s přáteli v hospodě. Až donedávna jsem byla přesvědčena o příznivém vlivu těchto setkání na mužskou psychiku. V poslední době už si však nejsem tak jistá…

af89b__prstynkyZ posledního hospodského posezení přišel muž značně rozveselen. Chvíli si mě tak nějak podivně prohlížel, načež pravil: „Víš, co je zásadní problém manželství?“ Nevěděla jsem! „To je přece úplně jednoduché!  Hele: žena si  po svatbě myslí, že se její muž změní. No – a on se nezmění! Ale muž, ten se po svatbě domnívá, že se jeho manželka nezmění. A… ona se změní…“ Načež se několik minut nesmírně poťouchle pochechtával.

Mám dojem, že jsem v té chvíli lehce rozrušeně vychrlila něco o nespravedlnosti, toku času, mužské nespolehlivosti a zotročování žen, což ho ponechalo zcela chladným, neboť mi za každou cenu toužil vyprávět pohádku, kterou načerpal v hospodě. I když jsem ji slyšet nechtěla, bylo mi to prd platné…

0fe38458503d622e3c0502cbc9447a09„To ti byl jeden princ, který se zamiloval do krásné princezny,“ začal hlasitě vyprávět s výraznou gestikulací a já nabyla nepříjemného pocitu, že se mi pointa nebude líbit. „Jenže tu princeznu měl sežrat drak. On teda nelenil a vydal se s tím drakem bojovat, aby svou milou zachránil. Bojoval statečně, draka nakonec opravdu zabil, jenže – ta princezna ho nechtěla. A tak on chudák začal strašně chlastat a byl samý mejdan a samá holka. No… A tak žil SŤASTNĚ až do smrti… Chacháááá…“ zalkl se smíchy.

Grrrrrr!

Tak mám takový pocit, že mu ten klub egyptologů zatrhnu!

.

.Foto: http://www.datator.cz

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na O statečném princi aneb To jsou ale blbé fóry…

  1. Marie napsal:

    Prď na něj, ať se vyblbne.

  2. Jo, jasně… Ale ať mi nevykládá pohádky…🙂

  3. Sedmi napsal:

    Lol🙂 ten první jsem znala, druhý ne. Btw víš, jak se pozná pravá láska? Že žena zůstane s mužem, když ještě nic nemá, zatímco u muže je to naopak, když zůstane pak s tou původní ženou…

  4. jolana88 napsal:

    To bych nedělala – Klub balzamovačů by mohl být horší🙂

    • Tak jo. Ukecaly jste mě. Nebudu si toho všímat..

      • jolana88 napsal:

        a dobře děláš … Šak to znáš – hodíš je do pytle – zatřepeš – a vypadne zase jenom chlap … a tutoho – tutoho už máš „přečtenýho“🙂 PS: povídal pán, co se mnou bydlí, že „jinou, mladší“ .. říkala jsem klidně – ať si sebou vezme velkou tašku, protože až se bude vracet, může rovnou dotáhnout nákup😆

  5. Ludmila napsal:

    Tož co už s chlapem – ber to tak, že vibrátor ti trávník neposeká …;-)

  6. A to ti asi podává ty jemnější kousky z klubu, ne?

  7. To se spolehni! To už je po autocenzuře!

Napsat komentář

