Drsná bilance aneb A lepší už to rozhodně nebude…

Jeden rok bude zase fuč. Ten 2015 nepatřil právě k mým favoritům, ale co už… Dneska mě popadla touha lehce bilancovat. Takže – co mi minulý rok dal a na co zásadního jsem přišla?

– Určitě mám nějaký přirozený úbytek estrogenu, ale v tom fofru jsem si toho ani nestačila všimnout.

  • – Ty zatracené bílé vlasy na spáncích je třeba barvit každých 14 dní, protože ŽÁDNÁ permanentní barva není PERMANENTNÍ.
  • – Definitivně jsem se smířila s tím, že bych jako blondýna prostě vypadala BLBĚ. Ostatně –  letos o Vánocích jsem odhalila příčinu této mé touhy: Jorga Kotrbová ve Zlatovlásce. Když totiž sundá plachetku z třpytivých vlasů, celý dvůr vydechne: Áááách… ta je kráááásnááá! (zatímco na jedenáct sester všichni pečou, včetně fešného Jiříka…)

IMG_1178– Dostala jsem nové prášky na hlavu, po kterých je mi spousta věcí báječně fuk (třeba ten estrogen a šediny…)

– Nepřestala jsem kouřit a přecpávat se sladkým a hranolkama (o což jsem se ostatně ani nikdy nesnažila).

– Nezačala jsem jíst zeleninu a ovoce (o což jsem se také nikdy nesnažila).

– Nezačala jsem se hýbat a mít ráda sport, o což jsem se… (no – viz závorky výše).

– Evidentně se nikdy  nenaučím psát správně čárky v souvětích a vždycky budu mít problém s psaním s/z (shlédnul, zhlédnul) a někdy taky s velkými písmeny, ale je mi to fuk (viz prášky na hlavu).

– Jsem stále víc líná, ale říkám tomu alibisticky únava.

– Čím dál častěji mé věty začínají dotazem: „Simtě, jak se jmenuje ten.. (ta…to…)?

– Po každém praní mi zůstane několik osamocených ponožek. Tyto sirotky dlouze skladuji. Pokud je vyhodím, okamžitě se vynoří ty prvně ztracené mrchy. Ovšem, podle mého soukromého sociologického průzkumu, jde o jakýsi globální jev.

– Ráno se neprobouzím svěží a krásná jako ty ženské ve filmu (ale můj manžel už naštěstí blbě vidí…)

IMG_1203– Mám báječnou rodinu a pár dobrých přátel, což je (zcela bez patosu) prostě… Ú-ŽAS-NÉ!

– Svůj volný čas chci už trávit pouze s NĚKTERÝMI lidmi…

– Nápis NA SHLEDANOU na hřbitovním náhrobku mé rodiny mi už přijde vlastně… tak nějak… milý…

.

.

HEZKÝ ROK 2016!

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Drsná bilance aneb A lepší už to rozhodně nebude…

  1. Marie napsal:

    Úžasně jsi to popsala je to přesně tak,.akorát ty prášky na hlavu mám v plánu po novém roce.Tak Šťastný a veselý Nový rok 2016.Marie

  2. Enka Quanium napsal:

    No, máme mnoho společného 🙂 tak šťastný a veselý!!

  3. Sylva napsal:

    Mám tě ráda!!!

  4. Ludmila napsal:

    Hm, kdybych měla zobat ještě prášky na hlavu, tak už bych asi nemusela ani jíst – aspoň by na mně ta kilíčka přestala přibývat 😉 Šediny neřeš, jsou znakem moudrosti. Přeji Ti pěkný celý nový rok !

  5. Ale bude to lepší, neboj. Jakmile se přestaneš ptát „Jak se jmenuje…“, což bude znamenat, že jsi vymazala ze svého života všechny debily. Což je velkolepá věc. Bohužel to má i ty vedlejší efekty…

  6. Všechny??? Už aby to bylo…

  7. annapos napsal:

    Tak nějak.
    Brát se s nadhledem a humorem, je přáním mnohých, jen to dodržet. Hodně hezkých dnů. Anna

  8. Budeme se snažit o dodržení! Tak slibujeme… 🙂

  9. Ivana napsal:

    Ty ponožky se můžeme vyměňovat, někde jsem totiž četla, že putují hadicí do jiné pračky v jiné domácnosti… 🙂 Onehdá jsem se po probuzení podívala do zrcadla a viděla v něm svého otce. Drsné. 🙂

  10. Ano, ponožtičky sirotečky také skladuji, letos mi jich bylo líto, tak jsem je vzala pod vánoční stromeček. Asi se opravdu stěhují z jiných domácností a u nás doma se jim obzvlášť líbí. Poslala bych foto, třeba by tam někdo poznal svého sirotka, ale nevím, jak se do odpovědi vkládá.
    Jinak moc pěkný blog, zahřál mne u srdce,… hledala jsem vonavku s fialkama a narazila na blog…a fialky byly i bonbony, jeste se vyrabeji.
    Tak pěkný nový rok!
    Alžběta

Zanechat Odpověď

