Jak se kosmetika pěkně vybarvila aneb A jejda!

IMG_3153Vzhledem k mé přirozené marnivosti (a mámení e-shopů) jsem naslepo zakoupila dva výrobky. Cicabio Lotion od Biodermy a poměrně opěvované samoopalovací mléko Fake Bake.

A protože mě nikdo nevaroval, celé se mi to nějak barevně vymklo…

.

IMG_3122CICABIO LOTION: S výrobky od Biodermy (zejména s řadou Sébium) mám dobré zkušenosti. Mléko Cicabio (to by mě tedy zajímalo, jak se to čte) má vysušovat mokvající ranky, uklidňovat podrážděnou pleť a urychlovat proces hojení. Večer jsme tedy na odlíčenou tvář nanesla (na ta… ehm… hnusná místa) kapky mléka a v klidu se uvelebila u televize…IMG_3144

Zhruba po deseti minutách do pokoje vstoupil manžel. Lehce poskočil, vytřeštil oči a pravil: „Co je ti? Ty máš neštovice?“ Nejdřív jsem myslela, že blábolí z hladu.  Pak se to ale vysvětlilo. Cicabio mléko je  totiž po zaschnutí srovnatelné s tekutým pudrem na neštovice a já měla obličej samou bílou tečku… Ještě že jsem se nenatřela před odchodem do práce…

.

IMG_3113FAKE BAKE: Dočetla jsem se, že Fake Bake přináší revoluci v samoopalování. Tak… určitě!

Pominu to, že páchne jako samoopalovák Citosol, který se v dávných dobách dovážel z Polska. Někomu to vadit nemusí.

.

IMG_3118Co mě ale nesmírně zaskočilo, to je barva! Všude píšou, že díky barevnosti krému dobře uvidíte, kam jste ho nanesli a jak jste ho rozetřeli. Podvědomě (a snad i celkem logicky) jsem čekala oranžovou nebo hnědou barvu. Ale krém je… brutálně ZELENÝ!  I když ho pečlivě rozpatláte, pořád vypadáte jako těsně před kolapsem.

.

Když svůj skvělý nákup shrnu, moc se mi vydařil! Výrobky evidentně mohu použít pouze tehdy, když budu sama doma. A ještě si mohu zvolit vzhled pacoše s neštovicemi nebo v kómatu. No – není s tou kosmetikou děsná zábava?

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Jak se kosmetika pěkně vybarvila aneb A jejda!

  1. jolana88 napsal:

    Když Tě tak poslouchám, asi si s Kosmetikou taky Něco začnu🙂

  2. Iva Za napsal:

    Dobrá barevná kombinace, pravda samoopalovací krém v barvě rybniční zeleni bych opravdu nečekala😀

  3. Já taky ne. Výrobci jsou zřejmě nesmírně kreativní…🙂

Napsat komentář

