Jak jsem (ne)koupila kozačky aneb Jsem děsná šťoura…

Donedávna jsem si myslela, že Garfield je kocour. Případně herec, který zemřel poměrně mlád. Teď už vím, že se tak jmenuje i síť prodejen obuvi…

489346Chtěla jsem si koupit kozačky. Černé, kožené, na nízkém podpatku. Velikost 36. Bez řetízků, cvočků i stříbrných a zlatých proužků na podrážce. Navštívila jsem Tamaris, Baťu, Humanic, Reno. Beznadějně. A pak jsem ji potkala. Prodejnu obuvi John Garfield. Byly tam. Vypadaly normálně. Byly pohodlné. S cenou lehce přes tři tisíce. No – nekupte to! Tak jsem to koupila…

IMG_3044Ráno jsem nové kozačky obula a dojela autem do práce. Všimla jsem si, že nemám pravou botu úplně dopnutou a lehce jsem zatáhla za zip. Jezdec mi zůstal v ruce. „Sakra, to je  blbý u nových bot. Zrovna já musím pochopitelně vyfasovat jediný vadný kus, tohle mi při reklamaci neuznají. No nic, kašlu na to, zanesu je do opravny,“ běželo mi hlavou.

.

IMG_3042Zhruba po čtyřech hodinách občasné chůze v kanceláři mě přepadl podivný pocit při došlapování.

Podívám se na své nové boty a vida: oba podpatky se začínají drolit, jako bych v nich běžela maraton po žhavém asfaltu.

Bezva!

IMG_3040Boty jsem šla příští den reklamovat. Z prodejny je zaslali zpět výrobci, který se mi do 30 dnů  nějak vyjádří. Takže jsem si sice koupila boty, ale nemám je. Moje chyba. Kdybych nebyla taková šťoura, mohla jsem v nich klidně chodit. Stačilo by prostě zip dotahovat kleštěma a zvyknout si na ty roztřepené podpatky. No ne? Co bych taky chtěla za tři litry…

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Jak jsem (ne)koupila kozačky aneb Jsem děsná šťoura…

  1. avespasseri napsal:

    Naštěstí se svými lýtky můžu na kozačky mé velikosti zapomenout :-)) A utrácet za ně takové nekřesťanské peníze :-)))

  2. Akinoma napsal:

    Tak ja jsem zatim nastesti Garfielda nepotkala tak budu nadale i huntovat kozacky made in deichmann za tisic trista ká čé ktere jeste pamatuji snih kdyz zima byla fakt zima!! a ne tahle hystericka parodie na zimu…

  3. Marie napsal:

    Určitě napíšou,že to bylo nesprávným používáním,neb jsou do sněhu a ne na lítačku v kanclu a mačkání pedálů.

  4. Ludmila napsal:

    Nic pro mě, já se svou velikostí obuvi 33-34 děsím při nákupu už i místního Vietnamce …

  5. Tys v nich jako chodila? Divné, ne?

Napsat komentář

