Vybarvujete omalovánky? Gratuluju! Jste děsně IN…

bez názvuPoslední dobou se mi čím dál víc nedaří držet prst na tepu doby. Nestíhám sledovat vývoj HDP, nezaměstnanost v jednotlivých regionech, aktuální politickou situaci a už vůbec netuším, kdo jsou ty mladé dívky z internetu, chlubící se tím, co mají nového, a co by slušné děvče mého typu (kdyby to mělo) pečlivě ukrylo pod oblečením. A taky jsem absolutně prošvihla antistresové omalovánky pro dospělé…

„Ty to fakt NEZNÁŠ? Simtě, dyť to je hit letošních Vánoc!“ podivila se kamarádka.  Neznám. Ale pro jistotu jsem se na to podívala, zda to náhodou nepotřebuju. Tak… asi ne!

imagesU4YTKB2GOstatně, omalovánky jsem moc nemusela ani jako dítě. Nikdy jsem příliš nepřetékala trpělivostí (dnes by mi pravděpodobně diagnostikovali LMD). První pětku ve škole jsem obdržela v páté třídě v hodině výtvarné výchovy. Předkreslené obrysy listů jsem tehdy barevnými suchými pastely cíleně přetáhla a nakonec to celé umělecky důmyslně rozmazala…

Pokud jde o antistresové omalovánky, z vybarvování těch titěrných plošek by mě zaručeně trefilo! Chápu, že bych se měla pomocí této cílené arteterapie odreagovat, zklidnit a utřídit si myšlenky. Evidentně však nejsem ta správná cílovka. Moje chyba!

hOUP9c_200x200_9331d23a0f2cbfa7Jediné, co by na mě mohlo antistresově působit, by bylo rozcupování omalovánek na malilinkaté kousíčky, což je ostatně taky terapie.  Na co však nedám dopustit – to jsou antistresové míčky.  Pro uvolnění stresu je máte mačkat v ruce, což jsem si ale malinko poupravila pro své vlastní potřeby. Mačkání a házení balonků proti zdi se ukázalo v mém případě poněkud nedostačující. Tak do nich … ehm… tak trošku… bodám vidličkou. No a co?! Naprosto skvěle se při tom odreaguji, zklidním a utřídím si myšlenky…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Vybarvujete omalovánky? Gratuluju! Jste děsně IN…

  1. Enka Quanium napsal:

    Rozškubat a típnout o to cigáro… to je tak jediné, co mě v souvislosti s omalovánkama napadá….🙂

  2. Tak nějak… Tohle fakt nepotřebuji… Na rozdíl od krémů, masek, rtěnek, stínů, fixátorů, parfémů laků, atd…

  3. jolana88 napsal:

    Já chci zpááátky .. do mrazáku:/ Tisíckrát lepší je vzít pár starých květináčů a šlehnout s nima vo zem ..

  4. oldwomen napsal:

    Hm, jsem zcela mimo mísu.

  5. Marie napsal:

    Já tak akorát vymaluju omalovánku pro předškoláky a to mě vnučka sprdne,že přetahuju.

Napsat komentář

