Kde přežiju i lyžování aneb Moje nejlepší zimní dovolená…

IMG_4634Nemám ráda zimu. Tak to prostě je. Kdysi jsem se snažila zvrhnout své myšlení pozitivním směrem (stokrát opakovaná lež se stává pravdou) a každodenně jsem všem (i sobě) tvrdila, že je zima prostě SKVĚ-LÁ! Zkoušela jsem to zhruba tři roky. Zimu jsem nenáviděla stejně. S jediným rozdílem. Byla jsem na jaře zcela vyčerpaná nejen zimou, ale i tím věčným lhaním. Přesto jsem zažila jednu skvostnou zimní dovolenou. Rakousko, Obertauern.

Že byl krásný hotel, o to nic. Že bylo naprosto skvostné jídlo, o to taky nejde. Ale celých pět dní SNĚŽILO! Ovšem tak hustě, že se nedalo ani vyjít z hotelu. Paráda!

IMG_4645Jen si to představte. Bohatá snídaně. Pak dobrá káva. Sedíte v prosklené restauraci, pokyvujete spolu s přáteli hlavami a děláte takové to: „Hm, hmmm… To na lyžování dneska nevypadá, co?! Tak… dáme koňáček a uvidíme…“ Dali jsme tedy pár koňáčků. A vida! Najednou byl čas oběda. Po obědě káva, koňáček, chrupeček. Jejda! Večeře…

A tak to šlo dokola. Lahůdky, káva, koňak, šlofíček, „hm, hm, to nám to ale pořád sněží, IMG_4589moc se to nelepší, co?“ Jednou jsme dokonce v té vánici statečně podnikli dobrodružnou výpravu do protější restaurace. Já si stihla koupit cestou kabelku a kamarádka boty. V restauraci jsme si dali pečenou bramboru se špekem a smetanou a pivo, načež jsme se hustým sněžením prodrali zpět do hotelu. Moc hezký výlet to byl! Mimochodem – v našem hotelu byl sice v přízemí wellness, ale co vám mám povídat. Ani jsme tam nestihli zajít. Tak STRAŠNĚ jsme byli vytížení!

Jak říkám: nemám ráda zimu. I když… existuje jedno místo, kde jsme ochotna trávit zimní dovolenou, ba i vánici. OBERTAUERN…

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 reakcí na Kde přežiju i lyžování aneb Moje nejlepší zimní dovolená…

  1. Enka Quanium napsal:

    Tak já bych mezi snídani a koňáček vmezeřila cigárko, ale jinak souhlas!!!🙂 to je zimní dovolená podle mého gusta!!

  2. Sedmi napsal:

    To mám hodně podobné…🙂

  3. eva napsal:

    zimní dovča přesně podle mého gusta, ale jak zajistit, aby byla vánice?

  4. To nevím. Kdybych to věděla, bylo by takových dovolených v mém životě víc…🙂

  5. avespasseri napsal:

    Ve Špindlerově mlýně, tam překrásně je v zimě, když je zákaz vycházení. Ruce nohy u kamen ve společenské místnosti těžko sobě zlámu…. :-)))
    Dokonalé :-)))

  6. Sláva! Ukradli mi lyže…🙂
    Naprosto chápu…

  7. U nás nikdy nesněží. Nikdy. Nebo jen tak centimetr. A je blbost z tak krásného počasí se tahat někam do vánice na hory, ne? Všude dobře, doma nejlíp…

  8. Proto právě ležím na gauči a cpu se vanilkovými rohlíčky. Paráda!

  9. Ludmila napsal:

    Já, která považuji sousloví „dovolená v zimě na horách“ za něco téměř vulgárního, zdravím spřízněné duše ! 😉

  10. jolana88 napsal:

    když to tak čtu, napadají mě dvě věci.
    1/ „Milovníci zimy“ jsou mejnstrýmový výmysl nebo
    2/ Milovníci zimy jsou ti, co obsluhují stroje na výrobu „pravé vánice“
    PS: zůstanu doma – za ušetřené many pořídím klobásku, cígo ..🙂

  11. oldwomen napsal:

    Zima na horách je skvělá! Ráda se na ní zajdu podívat do kina, ale ještě raději ji sleduji na YouTube. Role vzdáleného pozorovatele mne zcela uspokojuje.

Napsat komentář

