Je ti zima, děvče? aneb Teď si tě hezky otužím…

IMG_3017Už to udělal zase! V sobotu! Chápu, že lehké zapomínání už je v našem věku  normální. Ale zdá se mi podezřelé, když NĚKDO omylem zavře manželku na verandě, nechá ji tam a nějak mu vůbec nechybí… Můj muž to zrealizoval poprvé zhruba před dvěma roky a evidentně v tom míní pokračovat. Jen je mi trochu divné, že mě venku uvězní pouze tehdy, když je zima…

IMG_2002Tentokrát jsem zůstala na terase zavřená zhruba 40 minut. Odjel. Byla jsem zrovna vykoupaná. Venku dva stupně. Bezva. Nejdřív jsem poskakovala na místě. Pak jsem rezignovala. Usedla jsem na židli a nechala sebou volně proudit vztek, přičemž jsem nenápadně pošilhávala po zbloudilém havranovi a čekala, zda ho nenapadne vyklovávat mi oči. Promrzla jsem na kost.

Příští den mě solidně bolelo v krku. Z nosu mi teklo. Když jsem si postěžovala, že mi není až tak není úplně dobře, opáčil manžel vtipně: „No! Vždyť to je taky od tebe taky strašná blbost – vykoupat se a být skoro hodinu venku, když je zima!“

Hádejte…

Jsem už vdova vlastní rukou???

.

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 reakcí na Je ti zima, děvče? aneb Teď si tě hezky otužím…

  1. jolana88 napsal:

    ty rejče jsou dneska strašně drahý, viď🙂

  2. Doporučuji výsadbu macešek… Už mám sazenice…

  3. Ale tobě by se to nikdy nestalo, že ne, zapomenout….manžela….kdesik……náhodou….že ne?

  4. arwen napsal:

    Dneska asi taky manžela zavřu někde na balkoně…. grrr

Napsat komentář

