Místo, kde se dozvíte všechno aneb Drsná poetika okamžiku

IMG-20130727-00038Mám jednu  hospodu. Takovou, jaké kdysi bývaly všude. .. Zakouřenou. Vzduch se tam dá krájet. Čepuje se tam dobré pivo a  smažák je vždycky obzvláště vypečený. Mám ji ráda. Vládne tu hluk a zdravý selský rozum. Bez exkluzivního balení  frází a odborných výrazů.

V téhle hospodě se dozvíte vše potřebné  – kdo má úrodu jablek, dobrý med, slivovici, domácí kachny, nové auto, infarkt nebo záletnou ženu. V začouzené hospodě spácháte psychohygienu nad půllitrem v absolutní zkratce a jste svědkem mnoha katarzí v průběhu mžiknutí oka.

klobásyRozhodla jsem se, že budu víc poslouchat. A taky nenápadně zapisovat. Některé výroky totiž stojí za zapamatování. Budu je sbírat. Pro sebe i pro vás. Třeba včera u vedlejšího stolu pánové probírali problémy svého kamaráda a jeho partnerky. Jak jsem bystře vyrozuměla, zřejmě jim to moc neklape, což má pravděpodobně na křehkou psychiku onoho muže poněkud tíživý dopad. Doslova se ke mně doneslo toto:

„Ty pi…, sem nevěděl, že je na ni abnormálně psychicky dojebaný!“

Cítíte tu zkratku? Tu drsnou a prchavou poetiku okamžiku?

Jak říkám – chodím tam ráda… Dnes si vezmu tužku a blok. Jen doufám, že si toho zapisování nikdo nevšimne, aby ze mně štamgasti nenadělali sekanou. V tom případě by mě asi poetika okamžiku svou drsností tolik nepobavila…

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Místo, kde se dozvíte všechno aneb Drsná poetika okamžiku

  1. Dana napsal:

    Piš si to do mobilu, nebudeš nápadná, dneska do mobilu čumí a cosi ťukají všichni a všude. S blokem a tužkou bude vypadat přinejmenším jako Columbo🙂

  2. jolana88 napsal:

    Obdivuji, že si pamatuješ. Mívám spoustu okamžiků (ono to s našima „diagnozama“ ani jinak nejde😉 ), ále – než se dokodrcám k tomu napsat… Nebo aspoň dojík k bloku … nebo jej najít🙂

  3. Tablety neber, je to svinstvo!!!🙂

  4. To musí byt sviňa baba.

  5. Marie napsal:

    Dobrý hlášky.Kur.. jedna nevděčná,určitě to je ten nejlepší chlap na světě,asi něco jak mám doma.

Napsat komentář

