Drsný vliv klimatu na můj šatník aneb Rozbor jídelníčku…

IMG_2948Letos je opravdu velké sucho. Vím to, protože se o tom všude píše a mluví, ale hlavně se mi výrazně seschlo veškeré oblečení. Odhadem téměř o jednu velikost.

Nejdřív jsem pojala podezření, že by se na zmenšení šatníku mohl podílet i můj jídelníček, který jsem si pro jistotu důkladně rozebrala. Pro větší názornost přikládám výsledky. Namátkou –  třeba taková lehká večeře…

.

IMG_2949Nejdřív tu je dozlatova upečená husa s řepovými nočky a špenátem, sypaná smaženou cibulkou. Vždyť třeba zrovna tohle jídlo je samá zelenina!

Špenát je beze sporu děsně zdravý, i když se prý vědci sekli s tou desetinnou čárkou u obsahu železa. Řepa, to je přímo lék, a o prospěšnosti cibule a její zanedbatelné kalorické hodnotě se snad ani nemá cenu bavit…

IMG_2951Dále tu mám (nebo tedy už nemám) husu s pikantní švestkovou omáčkou a špekovými knedlíky.

Tak… jasně – je tam troška toho  špeku, ale v rozumné míře. Navíc ho hladce vyeliminují ty švestky, které snižují hladinu cholesterolu a navíc obsahují vitamin E,  vápník, hořčík, fosfor, draslík a spoustu vlákniny. Opět tedy velmi zdravé jídlo!

.

IMG_2953A pak už jen sladká tečka – horká hořká zapečená čokoláda se zakysanou smetanou a višní.  Hořká čokoláda je  zdraví prospěšná a je báječným antidepresivem – to ví přece dneska každý!

A taky je tam ta višeň, která obsahuje vitaminy B a C a spoustu zinku, vápníku i jódu a ještě pomáhá čistit ledviny a játra. To ani není dezert, to je přímo lék!

.

Výsledek: Rozborem  jídelníčku jsem si ověřila, jak nesmírně zdravě se stravuji a že konzumovaná potrava nemůže mít na zmenšení mého šatstva žádný vliv. Mé podezření se potvrdilo! JE TO PROSTĚ TÍM SUCHEM!

.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 reakcí na Drsný vliv klimatu na můj šatník aneb Rozbor jídelníčku…

  1. Tak to je průlomová novinka- tohle vysvětlení. A já si pořád myslela, že to dělají kalorie ( kalorie jsou ti ludry skřítci, co nám ve skříních přešívají oblečení na menší velikost)
    No vida, a ono je to nakonec suchem… No jo,člověk se pořád učí.

  2. jolana88 napsal:

    Stravuji se přibližně stejně jako ty.. Příště, pro jistotu, vynechám tu zakysanou smetanu, protože o pozitivním vlivu mléka jsou evidentně mimo🙂

  3. Akinoma napsal:

    Jasny…vzdyt husa je predci drubez a drubezi maso je jak znamo dietni a zdrave…jojo to sucho je fakt hrozny, taky se mi vetsina meho pradla o nejakej ten cenťák seschla…Coz je dosti padny duvod si zakoupit novy…no ne?

  4. Sedmi napsal:

    Aha, já to věděla😀

  5. Marie napsal:

    A já husa hloupá nevěděla,že to je tím suchem,myslela jsem,že se přežírám.Ještě že tě máme.

  6. Já mám zase furt sucho v krku. Hrozné počasí!

Napsat komentář

