Kosmetika v říjnu aneb Absolutně waterproof…

Ani v minulém měsíci jsem nezanedbávala kosmetické pátrání, protože – co kdybych opravdu našla něco, co je úžasné a zázračné!?  A skutečně jsem učinila na poli krásy velký objev – našla jsem ABSOLUTNĚ voděodolné oční stíny! Ale vezmeme to postupně…

IMG_29431) Když jsem v lékárně kupovala Brufen a něco na kašel, přihodila mi magistra vzorek rozjasňující peelingové masky Osmoclean značky Esthederm. „Máte na pleti takové… ehm…nerovnosti,“ řekla taktně. „Tohle by vám mohlo pomoct…“ Tak… nebylo to špatné, zvlášť ta fáze, kdy se  maska začne z obličeje sypat jako  křídový prášek je zábavná. Troufnu si ale říct, že lžíce zakysané smetany s hrubě pomletou kávou mi poslouží víc a levněji…

.

IMG_29452) V jednom e-shopu jsem se zadrhla na kosmetice Revolution. A pochopitelně jsem  prostě MUSELA mít sametový matující lesk na rty  a WOW tužku na rty. Obojí slibovalo perfektní trvanlivost a barevnou intenzitu. Co slíbilo, to drželo. Zvlášť lesk drží skvěle, nestírá se a nevysušuje tolik, jaké jiné „nestíratelné“ rtěnky. Jenom jsem netrefila barvu. O červeném odstínu svých rtů mám naprosto jasnou představu, a tady to nevyšlo. No nic. V šuplíku tomu bude dobře… WOW!

.

IMG_29423) Ze zvědavosti jsem si objednala vzorky dermokosmetiky SynCare. Mimo jiné sérum s kmenovými buňkami, masku s AHA kyselinami, liftingovou masku, a dvě masky oční. Musím říct, že všechny přípravky moje nesmírně přecitlivělá pleť s klidem přijala, aniž by začala trucovat, svědit a vůbec se stavět na zadní (což je tedy úplný zázrak).  Myslím, že tahle kosmetika (zejména chladivá uklidňující oční maska s chlorofylem) v budoucnu stojí za mé bližší prozkoumání.

.

IMG_29464) Když jsem si minulou neděli nanesla na obočí barvu, netušila jsem, jak blízko jsem přelomovému objevu. S barvou jsme šla  nejdřív vytáhnout prádlo ze sušičky, pak jsem uklidila kuchyň, a když jsem se pustila do odmrazování lednice, vzpomněla jsem si: „Ježiš, OBOČÍ!“ a běžela do koupelny! Jo, jo… Nad očima jsem měla dvě uhlově černá rozpitá jelita. V narůstající panice jsem popadla do ruky to první, co tam bylo –  a sice mýdlo a houbičku na nádobí. A jako smyslů zbavená jsem začala drhnout kůži nad očima tou DRSNOU stranou houbičky. A tak se stalo, že jsem měla celý následující týden naprosto luxusní oční stíny, které magicky měnily barvu od fialové přes růžovou až po žlutou. A to vše, prosím, levně, bez primeru i fixátoru. Waterproof! ABSOLUTNĚ…

.

.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Kosmetika v říjnu aneb Absolutně waterproof…

  1. Jana napsal:

    Asi ti to tak vtipné v tu chvíli nepřišlo, ale nad historkou s obočím jsem se fakt pobavila:-)

  2. jolana88 napsal:

    Vidíš – houbičky🙂 Trh netuší, kde se skrývá Šance😆

    • Vřele doporučuju! A ty nádherné jemné odstíny, které vytvoří… Přála bych ti to vidět….

      • jolana88 napsal:

        .. ani si nemusíš barvit obočí – bohatě stačí, když si při používání rychleschnoucího lepidla chceš umravnit neposlušný pramínek vlasů😆 Akorát byla makačka druhý oko vystínovat (aspoň přibližně) stejně

  3. Taky dobrý. Ale mám ještě jedno vylepšení: ráno si lakuju vlasy venku na verandě, abych nezamořila vnitřní prostory a tuhle jsem omylem přilakovala i nebohou pestřenku, která mi v nestřežené chvíli sedla na vlasy. Všimla si toho až kolegyně v práci. Moc hezká ozdoba – taková originální…

Napsat komentář

