Co to je tohleto? aneb Prosím, neopouštějte mě…

Nějak mě začínají opouštět smysly. Zatím dva. Plíživě. No a? Koho to zajímá? Tak… Doufám, že vás…

IMG_2858Tuhle doma hrálo rádio a já se při vaření na chvíli zaposlouchala do textu jedné z písniček. „Ježiš, ale ty texty jsou fakt čím dál stupidnější,“ rozhořčila jsem se nahlas. „Včely měly chtění! Co je TOHLE za pitomost?“

Manžel se na mě tak nějak divně zadíval. „Promiň, ale ona zpívá v celým těle chvění… Ty blbě slyšíš?“

Ehmmm….

.

IMG_1759Zhruba o týden později jsme s manželem někam jeli. Najednou jsem uprostřed silnice  jasně spatřila ležícího potkana. Zřejmě mrtvého. Prostě jen tak ležel ve vozovce. Nevypadal přejetě. Vrtalo mi to hlavou. „Myslíš, že toho chudáka potkana prostě jenom trefil šlak z těch aut a z toho stresu a z pomyšlení, že tu cestu nepřejde?“ otázala jsem se a mávla rukou směrem k nebohému zvířeti. Zase ten divný pohled.  „Jakého potkana? Dyť tam ležela PONOŽKA! Ty blbě vidíš?“  Tsssss…

tatarákNo nic. Ještě mi zbývají ostré tři smysly (a to nepočítám ten ženský šestý a nejostřejší). Jsem šťastná, že zatím zůstala věkem nedotčena moje chuť. Nicméně – člověk má údajně na jazyku kolem deseti tisíc chuťových pohárků, a i jejich počet se věkem snižuje (a sakra!) Jdu si honem dát něco dobrého. Co kdyby se mé chuťové pohárky bez varování rozhodly kolegiálně následovat zrak a sluch?

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Co to je tohleto? aneb Prosím, neopouštějte mě…

  1. Furt lepší než to…šak víš…

  2. jolana88 napsal:

    Blbě slyšet, blbě vidět … Holka, vždyť Ty máš nejlepší předpoklady pro spokojené manželství😆

  3. Ludmila napsal:

    Že by ta mouka z mytí hlavy zůstávala v mozkových závitech a závitnicích a byla tedy příčinou toho všeho ? Věk je jen číslo, ten přece nebudeme brát v potaz …;-)

  4. Jasně, jsme pořád mladé! Bohužel už dlouho…

Napsat komentář

