Už jsem zase tady aneb Tři pozitiva každý den…

IMG_1124No konečně sem se zas dostala ke kompu – naposled to bylo někdy v červnu. To sem si stihla i nafotit pr…ehm… pozadí. Ježííííš, to pak byl ale sekec! Od té doby si panička počítač hlídá jak tučnou myš. Tssss, nadělá…

Jak tak čumím, na tlamoknize frčí výzva: Najdi po celý týden na každém dni tři pozitiva. Cha! Maličkost! Se taky inteligentně projevím. Ale do fejsu jí to psát nechci, to by mě vykostila. A sedm dní taky těžko splním, dost, že jsem se k tomu dorvala teď. Garantuju, že až to zjistí, budu mít zas dlouho utrum!

.

IMG_0849POZITIVUM 1: Na dnešek jsem se bááááječně vyspala! Domů jsem minulý den dorazila už v osm večer, protože byla zima. Včera odpoledne jsem měla u popelnice sraz s Jimem od sousedů, který je sice nudně černý, ale zato má super hlas!Jasně, že zase šel kolem ten šlechtěný debil z protějšího domu, který má hnusný ksicht a je namachrovaný, protože si myslí, že dobře vypadá. Prd! Osprchovat ho, vypadá jak vydra… Tak jsme mu zdrhli. Stejně bude drbat!

.

IMG_0723POZITIVUM 2: Panička dopoledne dělala pořádek a konečně uklidila tu pakárnu, co mi koupila loni na Vánoce. Je to takový hnusný šedý malý chuchvalec na pružině, a já se vždycky, když jdu kolem něho, a jsem třeba náhodou děsně zamyšlená, dost leknu. Si výrobci asi myslí, že kočky jsou  úplní dementi …

.

.

IMG_1291POZITIVUM 3: Páč je neděle, dostala jsem k obědu vajíčko. To fakt můžu. Lepší než ty sajrajty z konzerv a kapsiček.

Po obědě jsem na stole kapku neplánovaně zalomila, přičemž mě panička obložila příborem a vyfotila . Se mi zdá, že jí ty prášky na hlavu moc nepomáhají…

.

No nic. Už se vrací z nákupu. Zdrhám. Stejně už je čas na rande – Jim na mě u popelnic kvílí. Bože, ten má ale fond! A kdyby dneska přišel i Barnabáš, mohli bysme toho chlupatýho kreténa hezky vyšikanovat. Se mějte… já letííííím!  A hlavně: myslete pozitivně!

.

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Už jsem zase tady aneb Tři pozitiva každý den…

  1. eM napsal:

    Ohromně jsem se pobavila!!! No myslím, že i našim kočkám by se ta pozitiva psala lehčejc než mě – sladký kočičí život!!!! Hm, jsem zvědavá jaká pozitiva najdu na pondělí, fakt jako😛, asi zavolám Shellymu beztak se válí v mojí posteli zatímco mu vydělávám na granule….

  2. jolana88 napsal:

    Áhooj – jsme dvě, musíme se trošku zmáčknout – a musely sme počkat, protože u nás je na kompu nával. Pozitivum na tři týdny je, že ten uječenej vyšlechtěnec vodvedle, co vypadá jak dvě srostlý masový koule, bude bydlet o město dál. Páníčkům asi došly nervy a jedou si vod něj vodpočinout. Další je fakt, že panička konečeně pochopila, že Nám dávat granule se zeleninou nemá smysl a nakmitla pro konzervu😉 Vajíčko jím jen já, Celestýna, malá, Krakena, si to vynahradí majonézou. Do třetice – zapomněli zavřít skříně, tákže jsme se vyspaly po libosti a nemusely se s nima tahat o deku .. to víš, Ty lidi😛 jo – a za příbor buď ráda – naše nás právě zahlídla a mává česnekem …

    • Tsss… česnek nesnáším a taky to hnusný kafe, co furt pije, ale majonéza je dost dobrá. Včera si nastrouhala parmazán a dala vařit špagety a odskočila si na záchod! Ta ti ale nadělala, kvůli trošce sýra…
      Teď zrovna naštěstí nevidí a neslyší, páč má na hlavě igelit, přes to nějakej hadr, na ksichtě masku a nehty v misce s olejem. A tak nějak divně čumí doblba…… Sem to říkala s těma práškama.
      Pozdravuj Celestýnu…

  3. black widow napsal:

    to je paráda! sama mám dvě kočičí slečny takže vím o če je řeč:D

Napsat komentář

