Ó, kurýre, dneska mi přijde balíček. Raději si vezmu si volno…

IMG_2781Přiznám se, že jsem „balíčková“. Tuhle si objednám svetříček a sukničku, támhle rtěnku, parfémek a punčošky. Ufff… Zákeřné e-shopy po mně evidentně jdou a číhají na mou slabost. Jsem skutečně vděčná cílová skupina (nechť mi to má karta i hotovost odpustí). Poslední dobou jsem však šla do sebe a z bytosti marnivé jsem se převtělila v ryze praktickou ženu. Balíčky teď skrývají místo věcí, (které dle mých nejbližších vůbec nepotřebuji), předměty pro upgrade domácnosti – talíře, ubrusy, předložky, koberečky či záclonky.

Kvituji s povděkem, že mi od přepravních společností dojde mail i SMS se dnem doručení.  U služby DPD a PPL také s časem dopravy s rozpětím dvou hodin. Při očekávaném dodání balíčku Českou poštou však zhusta tápu a lehce se chvěju nervozitou. SMS typu: „DNES VAM BUDEME DORUCOVAT ZASILKU“ mě lehce znepokojuje. Kdy? Dopoledne? Odpoledne? Večer? Nesmírně napínavá společenská hra!

bez názvuDalším maličkým problémkem je platba. Nějak prostě naivně očekávám, že mohu v 21. století platit kartou. Tak… ne vždy! Nyní mě PPL úspěšně točí už druhý měsíc. S kartou v ruce jsem pokaždé nucena otočit se před kurýrem na podpatku a zanořit se do domu, abych pracně vyštrachala hotovost, o níž v danou chvíli nejsem tak úplně přesvědčena, že ji mám. Kurýr jen krčí rameny. Ano, terminály jsou STÁLE nefunkční… A jak dlouho ještě budou? Těžko říct. Evidentně si tedy musím ještě něco objednat v rámci pro lidstvo důležitého výzkumu, zda a kdy už se ta zatracená technika vzpamatuje.

Ovšem, není nic lehčího než kritizovat. Vzhledem k tomu, že jsem se v jedné diskuzi (kromě dalších hrůz) například dočetla, že si zákazník objednal zboží v zahraničí a dopravce ho doručil někomu jinému v úplně jiném městě, jsem vlastně tak nějak ÚPLNĚ v pohodě…

Foto: moviezone
Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Ó, kurýre, dneska mi přijde balíček. Raději si vezmu si volno…

  1. Oni si ti kurýři prý tu mašinku pořizují sami a stoji prý 150tis. Ale možná jen blafoval…abych měla pro jistotu tu hotovost. Bohužel jednoho už přepadli…hmmm. To se možná pak vyplatí něco investovat.

    Česká pošta mne s..e, protože zůstanu doma a on na mne ani nezazvoní. No balík do ruky se fakt vyplatí. Hlavně že tam mají mobil, který v mém případě vždy funguje.

  2. Pošťák má sice zvonit dvakrát, ale buď v klidu. U nás taky nezvoní…

  3. Agnes napsal:

    U nás prozměnu nezvoní PPL, na infolince řeknou, že přijede 16-17 a je tam ve dvě. Neposílají sms, ani nevolali.

Napsat komentář

