Jeleni řvou, zvířata tloustnou a já pro jistotu nakupuji…

IMG_2750A už je to tu zase. Podzim. Rozumní ptáci odlétají do teplých krajin, savci nabírají tukové zásoby, jeleni do sebe údajně zaklesávají paroží, přetlačují se a vřeští po lesích. Jsem s nimi v souladu. Do tepla bych letěla hned, na zimu se prozřetelně zaobluji a občas řvu, že si už Ježíšek zákeřně za rohem pucuje jesličky a že zase bude furt tma a zima a vůbec. No co. Zahalím se do  módního a především velice milosrdného ponča a občas si udělám nějakou radost. Stejně jako v září…

.

IMG_2742– S předtuchou chladných dní mi přišel nesmírně vhod nákup sprchového gelu Palmolive „Čokoládová vášeň“.

Jeho hutná konzistence, barva i vůně skutečně připomínají lahodný čokoládový krém. TAK nesmírně lahodný a nasládlý, že už třetí den musím silný a lineární čokoládový odér kompenzovat zvýšeným příjmem oliv a balkánského sýra. A občas si jen tak mimoděk líznu soli…

.

IMG_2745– Naslepo jsem zakoupila toaletní vodu Gloria Vanderbilt, protože jsem se dočetla, že je za dobrou cenu, že se už přestala vyrábět, je elegantní, nasládlá, decentní, pudrovitá a v srdci má mimo jiné jasmín, kosatec a karafiát, v základu pak pižmo, skořici i vanilku.

Tak… upřímně – přes počáteční aldehydovou pecku se nepřenesu, ale zjistila jsem, že když v pokoji otevřu okno, vůni lehce rozstříknu do vzduchu, rychle uteču a zavřu dveře, zhruba po dvou hodinách to v místnosti voní příjemně klidně a jaksi starosvětsky v dobrém slova smyslu.

.

IMG_2744– Krém Cicabio od Biodermy jsem koupila na zkoušku, protože mi řada Sébium této kosmetiky vyhovuje na mou alergizující a vůbec podivnou pleť. (Dodnes si pamatuji, jak mi dcera, když byla ještě malá, šla před Vánocemi koupit krém, a na dotaz prodavačky, jakou že má maminka pleť, opáčila laxně, že HNUSNOU)!

Cicabio je reparační a zklidňující krém na podrážděná místa a poškozenou a popraskanou kůži. A – jo, jsem s ním dost spokojená.

.

IMG_2748– Pivní vlasový kondicionér z Rožnovských pivních lázní má nejen retro etiketu, ale  připomíná mi dávný kondicionér Palette Vital, který jsem kupovala v pubertě. Tehdy to byl snad jediný výrobek toho druhu na trhu a prodával se ve třech variantách (modrý, žlutý a zelený). Dnešní přípravek na hlavu má v sobě sladové a chmelové výtažky a vlasy se po něm rozčesávají jedna báseň. Jo – a polotmavý třináctistupňový speciál Rotchild z téhož pivovaru též není k zahození…

.

A teď se zahalím do ponča a pustím si zvuky jelenů v říji. Zní to sice dost děsivě, ale naši kočku to fakt děsně baví…

Tak – hezký říjen! Hůůůůů, uáááááá…

.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Jeleni řvou, zvířata tloustnou a já pro jistotu nakupuji…

  1. Sedmi napsal:

    Jo, Palette vital😀 bez toho jsem se nerozcesala😀

  2. Ludmila napsal:

    Ten čokoládový sprchový gel vypadá dost zajímavě ! Jenže můj drahý zbožňuje čokoládu, tak aby mě pak nechtěl samou láskou sežrat 😉

  3. sagiti napsal:

    Glorii mám taky a občas zkouším.K jednomu parfému jsem se takto pročichávala dva roky a teď už mám do zásoby celkem tři flakony,kdyby jej náhodou přestali vyrábět.
    Měla jsem ze sekáče úplně nové,ještě s visačkou černé pončo,fakt nádhera.Nenosila jsem to a neměla ani jednou na sobě.Před dvěma lety jsem se stěhovala a vše co jsem nenosila dala do charity.Vybavuji si tu chvilku kdy jsem stála s pončem v ruce u pytle a říkala si,že třeba na zimní večery u televize.Šlo do pytle.Tak snad někomu udělalo radost.:-)

  4. Barus El. napsal:

    Hnusná pleť pobavila😀😀😀😀

Napsat komentář

