Radost pod sto aneb Jsem nesmírně šetrná bytost…

IMG_2632Blogosférou pluje už delší dobu tag (hergot, ten výraz mi dost dere nervy) DESET VĚCÍ POD 100. Tedy pod 100 korun.

Jde výhradně o kosmetiku, ale proč to nerozšířit, že… A počet pro změnu okleštit z deseti na pět, abyste se neunudili k smrti.

.

IMG_2634První pod 100: SAVO za 29 korun. Když jsem ho před několika desetiletími koupila poprvé, dospěla jsem podle chlorového zápachu a varovného popisu k názoru, že jde o účinný, ale téměř životu nebezpečný prostředek, a jala jsem se s ním umývat koupelnu v potápěčských brýlích a se šnorchlem. Ostatně, moje rodina mi to připomíná dodnes! SAVO používám pořád, ale výstroj jsem omezila. Občas z hecu nasadím pouze ploutve. Tož, dobře to čistí…

.

IMG_2636Druhý pod sto: Vepřovka z malokapacitních jatek v Mořkově za 40 korun. Jejich nešizené výrobky miluju. Je to řádná a poctivá vepřovka jako kdysi, kdy ještě jídlo nebylo vědou. Kosmetické hodnocení: skvělá roztíratelnost, hustota i krytí chleba. Barva výraznější, úžasná parfemace. Při pravidelném použití skvěle vyhlazuje vrásky, ale problematické pleť ho nemusí tolerovat. Kolem úst může vytvářet poměrně silný lesk… (Omluvte foto, exponát jsem už sež… tedy… ekologicky zlikvidovala).

.

IMG_2642Třetí pod sto: Koupila jsem pět metrů bílé a pět metrů lehce fialkové stužky za zhruba 40 korun (už si to fakt přesně nepamatuju), z ostříhané levandule ze zahrádky jsem upletla věnec, cikcak ho ovinula stužkami a vrzla do toho nějakou starou provázkovou dekoraci, která z něčeho zbyla. Věnec je kapku šišatý a chaotický, stužky jsou pokroucené a nestejnoměrně ovázané, ale je mi to fuk. Je tak nějak takový netrpělivý jako já. A mně se líbí!

.

IMG_2609Čtvrtý pod sto: Bonbony Klokanky za 19 korun. Sáhla jsem po nich z čiré nostalgie (dávala  mi je babička) a úplně stejně jako v dětství jsem zažila pocit, že mi v ústech explodoval celý eukalyptový keř a větrový průvan zasáhl až do částí zadního mozku. V dětství mě sice trošku šokovalo, že si NĚKDO evidentně myslí, že jsou klokani zelení, ale dneska je mi to silně fuk. Možné je všechno – nakonec, když existuje klokan rudý…

.

IMG_2643Pátý pod sto: Přípravek proti kašli NAC AL 600, šumivé tablety 10 kusů za 89 korun. Na podzimní kašlíček se bude hodit. Účinná látka acetylcystein je stejná jako v přípravku ACC Long, který je dražší (zhruba 120 korun). Už se těším, jak přijde podzim a já na chrchlání zaútočím zázvorovým čajem, medem a pro mě účinným acetylcysteinem, který jsem pořídila levněji než loni! Heč!

.

Tak vida – tolik radosti – a za tak málo peněz. Cha! A pak že vůbec neumím šetřit! Evidentně pouze sprostá pomluva!

.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Radost pod sto aneb Jsem nesmírně šetrná bytost…

  1. Enka Quanium napsal:

    A cigára jsou kde???🙂🙂

  2. Desperádo napsal:

    Počítá se to jako každá věc zvlášť za méně než 100 nebo všechny dohromady za méně než 100?

  3. Každá zvlášť…🙂

  4. Kolik vlastně dnes stojí rum?

  5. Ludmila napsal:

    Mně pro radost ze života úplně stačí jedno balení voňavého toaletního papíru (8 rolí celkem za 56 Kč,-), případně jistý erotický časopis za 29,90 …

  6. Tuttobene napsal:

    Radegast ryze hořký – čepovaný
    Větrník
    Jedna jízda na labutích
    Pleskavice na Stodolní
    A do pětice,ať zachovám kosmetické dekórum, tak laky Gabriella Salvete
    Inspirovala jsem Tě? :-)))))

Napsat komentář

