Top secret aneb Někdy prostě nejde neposlouchat…

DSC_0125Občas člověk něco vyslechne, aniž by  po tom toužil. Třeba v dopravních prostředcích.  Zcela nechtěně tak občas vstoupíte na malou chvilku do cizích životů. Co jsem tedy „odšmírovala“, aniž bych chtěla?

ZDRAVOTNÍ:

injekcni-strikacka-20ml-sterilni-0_jpg_bigV autobuse stojí dva muži, drží se tyče:

  • „Tak mě moje kámoška obvoďačka konečně přesvědčila, abych šel na preventivku a nechala mi udělat krevní obraz.“
  • „No  a? Jak to dopadlo?“
  • „Tak, když přišly ty výsledky, volá mi a říká: Hmm… Ty máš úplně v pořádku cukr.“
  • „A já na to: No… A co jsi čekala?“
  • „Ona pokračuje: A máš úplně v pohodě cholesterol.“
  • „A já na to: No… A co jsi čekala?“
  • „Potom asi zase čumí do toho papíru, načež prohlásí: Ale…  máš teda dost v prdeli játra.“
  • „A já na to: No… A co jsi čekala…“

.

tajomstvo-ticho-zena-pst-8998MLČENLIVÁ:

Do tramvaje nastoupí muž, kývne na druhého, který už delší dobu sedí. Posadí se vedle něj. Evidentně se znají.

  • „Hoj,“ utrousí ten, co nastoupil.
  • „Hoj,“ odpoví druhý, aniž by jakkoli změnil výraz.

Poté sedí. Čtyři zastávky mlčí. Na páté první mírně pohne hlavou směrem k okýnku a praví:

  • „He, cype, mlha…“
  • „Fakt, pičo!“ zareaguje druhý.

Mlčí následující dvě zastávky. Na další se oba zvednou.

  • „Hoj!“ zahuhlá první.
  • „Hoj!“ zareaguje druhý.   

Třeba i takové mohou být střípky jiných životů…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice JEN TAK se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Top secret aneb Někdy prostě nejde neposlouchat…

  1. jolana88 napsal:

    ukecaný Ostraváci?😆 Doktorka – hmm – Tebe ještě nevyhodili z toho „ozdravného“ busu, kde si lidi, jednou za čas, nechávají měřit kde-co?

    • Neblbni, tam bych nevkročila! Měření vitální kapacity plic je čirý sadismus!

      • jolana88 napsal:

        tý brďo, to se taky měří? Neznám – ale jednou jsme omylem (kecám, vlezli jsme tam naprosto úmyslně) nastoupili do prostředku, co měřil cholesterol. Výsledky super, skvělý to bylo; do chvíle než se nás zeptali na jídelníček. Když jsme je několikrát za sebou ubezpečili, že nejlepší moučník je bůček zajedený čímkoli, co prolezlo komínem – vyhodili nás. Oba. Prý tam nejsou pro srandu. Uznej – co je na prorostlým bůčku a uzeným legračního?

  2. U dvou Verunek napsal:

    To je boží. Ne, že by mi Ostravská MHD chyběla, ale je pravda, že úroveň divnosti je tam tak nějak jinde…:) Veronika

Napsat komentář

