Sečteno a podtrženo za celý srpen aneb O kráse a spaní…

Na krásu i na spánek – uvařte si heřmánek… No, to možná taky, proti heřmánku nic nemám, naopak. Ale v srpnu jsem vyzkoušela jiné věci…

IMG_2580Caron Pour Une Femme de Caron: Uchrtila jsem se na vůni, o níž jsme se v jedné recenzi dočetla, že připomíná okleštěnou variantu Sacre, do kterého přidáte kapku kadidla. A protože Sacre miluju, koupila jsem tuhle parfémovou vodu naslepo. „BÁÁÁF!“ zařvalo to na mě z flakonku po nastříknutí. „BOJ SE! Teď ti udělám z žaludku centrifugu!“ dodalo to mstivě. Jak slíbilo, tak udělalo… A – potvora – nešlo to smýt… Pokud chcete z nějakého třeba čistě masochistického důvodu vědět, jak vypadají ty nejhorší těhotenské nevolnosti, kupte si to taky…

.

IMG_2597Medový kondicionér na vlasy: Z Egypta jsem si opět dovezla balení medové masky. Mé krepaté suché prameny jsou po ní totiž doopravdy vláčné, vyživené a nevtíravě voní. Co to je za produkt a co v něm je, v tom aby se prase (totiž prase v Egyptě asi ne – spíš teda koza) vyznala, protože ty klikyháky fakt nerozluštím a webovky údajně teprve vznikají. Ale upřímně – ať je to, co je to, a je v tom cokoli (třeba netopýří trus), mně to naprosto vyhovuje…

.

IMG_2591BALEA, sprchové gely: Pění to, myje to, voní to a je levné. Kdo by odolal! Tentokrát jsem do košíku hodily ty, co voní kokosově. A až doma jsem zjistila, že jeden je modrý a druhý růžový. Já vám nemám tyhle barevné věci na mytí moc ráda, protože se při mydlení vždycky leknu, že se mi něco stalo. Jestliže vám však nevadí, že při koupeli krátkodobě vypadáte jako po brutálním napadení nepříčetným agresorem, s chutí do toho… Voní hezky!

.

IMG_2594MIRTAZAPIN MYLAN: Tohle antidepresivum se v nízkých dávkách používá při poruchách spánku. Mám poruchy spánku i nízké dávky. Jen mi dělá problémy ten časový údaj pro užívání – dávku mám nejlépe požít půl hodiny před spaním. No tak – vím já vždycky, kdy budu spát? Někdy to prostě nevymakám… a„Huááááá…. hmmm… cože? To už utekla půl hodina? Tak …teda… sorry… ale… dobrou…“  Chrrrrr…

.

Příspěvek byl publikován v rubrice KOSMETIKA se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Sečteno a podtrženo za celý srpen aneb O kráse a spaní…

  1. Ludmila napsal:

    Mně na usnutí perfektně pomáhá cestování autobusem – jen to chce známého autobusáka, aby člověka vzbudil dřív než na konečné …

Napsat komentář

